Η PSA είναι πρόθυμη να αυξήσει την παραγωγή των βαν της Toyota που κατασκευάζει στο εργοστάσιό της στο Sevelnord στη βόρεια Γαλλία, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την προγραμματισμένη συγχώνευση της με τη Fiat Chrysler Automobiles (FCA), προκειμένου να δημιουργηθεί η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, που θα ονομάζεται Stellantis.

Η PSA στο εργοστάσιο της στο Sevelnord κατασκευάζει τα Toyota ProAce, Peugeot Expert και Citroen Jumpy και επιθυμία της είναι να πουλά τα βαν της Toyota σχεδόν σε τιμή κόστους. Η PSA κατασκευάζει βαν για λογαριασμό της Toyota από το 2012.

Η PSA υπέβαλε την προσφορά της στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή την περασμένη Παρασκευή, τρεις μήνες μετά την έναρξη έρευνας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη συγχώνευση της PSA με την FCA

Η Κομισιόν ανησυχεί ότι η προτεινόμενη συγχώνευση ενδέχεται να μειώσει τον ανταγωνισμό όσον αφορά τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα κάτω των 3,5 τόνων στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ) και, ειδικότερα, σε 14 κράτη μέλη της ΕΕ (Βέλγιο, Κροατία, Τσεχία, Γαλλία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Πολωνία, Πορτογαλία , Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία) και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Πέρυσι 755.000 μικρά βαν κάτω των 3,5 τόνων πουλήθηκαν στην Ευρώπη, με το συνδυασμένο μερίδιο της FCA και της PSA να ανέρχεται σε περίπου 34%, υπερδιπλάσιο από αυτό της Renault και της Ford, με μερίδια περίπου 16% η κάθε μια. Η Volkswagen ακολουθεί με 12% και η Daimler με 10%.

Τόσο η PSΑ, όσο και η FCA δεν ανησυχούν για τους ελέγχους της ΕΕ, δηλώνοντας πως η έρευνα δεν θα καθυστερήσει την συγχώνευση τους, η οποία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.