Ο Chris Harris είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την Ferrari SF90 Stradale και φυσικά δεν έχασε την ευκαιρία να παίξει με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Το μοντέλο των 1.000 ίππων διαθέτει έναν νέο 4,0-λιτρο V8 turbo κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, απόδοσης 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ.

Τα υπόλοιπα 220 άλογα έρχονται από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πίσω -γνωστός και ως MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic)- βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο πίσω άξονα. Οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας της μονάδας ισχύος.

Η SF90 Stradale διαθέτει ένα επανασχεδιασμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 8 ταχυτήτων. Οι νέες σχέσεις μετάδοσης και η βελτιωμένη απόδοση μετάδοσης οδηγούν σε σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε αστικό κύκλο και στον αυτοκινητόδρομο (-8% στον κύκλο WLTP), χωρίς να χρειάζεται να συμβιβαστεί η απόδοση.

Εξαιτίας της βελτιστοποιημένης διάταξη του, το κιβώτιο είναι μικρότερο σε διαστάσεις, που έχει σαν αποτέλεσμα να χαμηλώσει το κέντρο βάρους του κατά 15 χιλιοστά. Παρά την προσθήκη της όγδοης ταχύτητας και της αυξημένης μέγιστης ροπής στα 900 Nm, το συνολικό βάρος του κιβωτίου είναι κατά 7 κιλά ελαφρύτερο. Αυτός ο αριθμός αυξάνεται στα 10 κιλά, όταν περιληφθεί και η αφαίρεση της όπισθεν, η οποία πλέον ενσωματώνεται στη λειτουργία των εμπρός ηλεκτροκινητήρων. Η απόδοση του νέου συμπλέκτη είναι 35% υψηλότερη, έχοντας αντοχή έως και 1.200 Nm, ενώ οι αλλαγές είναι κατά 33% πιο γρήγορες από αυτές της 488 Pista.

Μια μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης, χωρητικότητας 7,9 kWh, παρέχει ισχύ και στους τρεις κινητήρες, και χαρίζει μια αυτονομία κίνησης αμιγώς με ηλεκτρικό ρεύμα της τάξης των 25 χιλιομέτρων. Αυτό συμβαίνει έχοντας επιλέξει τη λειτουργία eDrive, με το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί μόνο τον μπροστινό άξονα. Όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι απενεργοποιημένος, οι δύο ανεξάρτητοι εμπρός κινητήρες μπορούν να κάνουν το αυτοκίνητο να κινείται μέχρι τα 135 χλμ/ώρα. Οι εμπρός ηλεκτροκινητήρες βοηθούν το launch control για μέγιστη απόδοση κατά την επιτάχυνση από στάση.

Η SF90 Stradale για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 2,5 δευτ., για το 0-200 χλμ/ώρα μόλις 6,7 δευτ., ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα. Στο Fiorano γυρίζει σε 1:19, όταν η LaFerrari έχει σταματήσει τα χρονόμετρα σε 1:19,7.

Διάβασε επίσης

Επίσημο: Ferrari SF90 Stradale

Για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 29,5 μέτρα, καθώς φοράει νέα δαγκάνες της Brembo, που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Η δαγκάνα διαθέτει ενσωματωμένο αεροδυναμικό εξάρτημα το οποίο κατανέμει αποτελεσματικότερα τη ροή του αέρα στα τακάκια και στον δίσκο από τον ειδικό αεραγωγό που βρίσκεται κάτω από τα εμπρός φωτιστικά σώματα στον μπροστινό προφυλακτήρα. Στον εμπρός άξονα υπάρχουν αεριζόμενοι δίσκοι 398×38 χλστ., και πίσω 360×32 χλστ.

Παρότι το υβριδικό σύνολο έχει προσθέσει 270 κιλά βάρους, χάρη στην χρήση ελαφριών υλικών το συνολικό βάρος τους αμαξώματος ανέρχεται στα 1.570 κιλά (13 κιλά ελαφρύτερη από την LaFerrari), εξασφαλίζοντας έτσι μια αναλογία κιλών ανά ίππο μόλις 1,57, κάτι που είναι ρεκόρ στην κατηγορία του. Η κατανομή βάρους είναι 45/55 στο εμπρός/πίσω άξονα.