Πριν 23 μήνες η κοινοπραξία της Toyota με το PSA Group για τα Aygo/C1/108 έλαβε και επίσημα τέλος, με τον γαλλικό όμιλο να πουλά τις μετοχές της στους Ιάπωνες. Fast forward στο σήμερα, το PSA Group φέρεται να έχει αποφασίσει να καταργήσει τα C1 και 108 και πρακτικά να αποχωρίσει εντελώς από την κατηγορία των mini μοντέλων (A-segment).
To Reuters αναφέρει ότι οι Γάλλοι επιθυμούν να αποσυρθούν από την ολοένα και πιο μη κερδοφόρα κατηγορία, προτού ολοκληρώσει τη συγχώνευση με τη FCA, για την δημιουργία της Stellantis.
Μέχρι στιγμής η PSA δεν έχει σχολιάσει κάτι σχετικά με το μέλλον των δύο προαναφερθέντων μοντέλων της Citroen και της Peugeot, αλλά έχει κάνει γνωστό ότι επανεξετάζει ποια προϊόντα θα ανταποκρίνονται καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών σε αυτήν την κατηγορία, έχοντας ταυτόχρονα στο μυαλό της να συμμορφώνεται με τα αυστηρά όρια ρύπων της ΕΕ.
Από την άλλη, η Toyota έχει επιβεβαιώσει την τρίτη γενιά του Aygo, η οποία ίσως είναι ηλεκτρική.