Πριν ακριβώς ένα χρόνο το DTM ανακοίνωσε ότι μπαίνει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, προχωρώντας στη παρουσίαση του ηλεκτρικού πρωταθλήματος, στο οποίο θα συμμετέχουν ηλεκτρικά αγωνιστικά απόδοσης 1.000 ίππων, με την τελική ταχύτητα τους να μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 350 χλμ/ώρα.

Χθες, η διοργανώτρια αρχή του δημοφιλούς γερμανικού πρωταθλήματος τουρισμού έδωσε μερικές νέες λεπτομέρειες σχετικά με το μέλλον του. Η ηλεκτρική εκδοχή του, το DTM Electric, θα κάνει το ντεμπούτο του του 2023 και δεν πρόκειται να αλλάξει χαρακτήρα. Η νέα εποχή του πρωταθλήματος θα βασιστεί σε πέντε πυλώνες: το DTM με τα αγωνιστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης, το DTM Electric, το DTM Trophy, το DTM Esports και το DTM Classic.

Με 400 περισσότερα άλογα σε σύγκριση με τα σημερινά αγωνιστικά με κινητήρες βενζίνης, τα νέα αγωνιστικά δεν θα αντικαταστήσουν τα παλιά, τουλάχιστον για κάποια χρόνια, αφού θα συνυπάρχουν και τα δύο, με το ηλεκτρικό πρωτάθλημα να τρέχει παράλληλα με το πρωτάθλημα με τα βενζινοκίνητα αγωνιστικά.

Στον τελευταίο αγώνα της φετινής σεζόν, που διεξάγεται το τρέχων σαββατοκύριακο στο Hockenheim, παρουσιάστηκε το E-car, το πρωτότυπο που μας δίνει μια πρώτη γεύση για το πως θα είναι τα ηλεκτρικά αγωνιστικά που θα αγωνίζονται στο πρωτάθλημα.

O σχεδιασμός και η ανάπτυξη του αγωνιστικού έγινε από την ITR, την διοργανώτρια αρχή του DTM σε συνεργασία με την διάσημη γερμανική εταιρεία από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, Schaeffler που αποτελεί και τον νέο, στρατηγικό συνεργάτη του DTM. Ο σχεδιασμός τους δεν θα παραπέμπει αποκλειστικά σε αγωνιστικά, αλλά και σε μοντέλα τα οποία μελλοντικά θα μπορούμε κάλλιστα να βλέπουμε στους δρόμο.

Το αγωνιστικό θα έχει απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους (800 kW), φτάνοντας στα επίπεδα των μονοθεσίων της Formula 1. Για το 0-100 χλμ/ώρα θα χρειάζονται 2,4 δευτ., ήτοι 0,4 δευτ. πιο γρήγορα από την σημερινή BMW M4 DTM. Ο κάθε αγώνας θα έχει διάρκεια 30 λεπτών, με υποχρεωτικό pit-stop στο οποίο ενδέχεται να γίνεται αλλαγή μπαταρίας, με το DTM να αναφέρει πως κατά την διάρκεια των pit stops, την αλλαγή των ελαστικών θα την κάνουν μεγάλα βιομηχανικά ρομπότ, ενώ παράλληλα άλλα ρομπότ θα αντικαθιστούν το πακέτο μπαταριών.

Ο επικεφαλής του DTM, Gerhard Berger, δήλωσε σχετικά:

Μαζί με την Schaeffler, τον πρώτο στρατηγικό συνεργάτη με τον οποίο θα συνεργαστούμε, θέλουμε να οδηγήσουμε το DTM σε ένα πετυχημένο μέλλον. Στόχος μας δεν είναι μόνο να παρουσιάσουμε την τελευταία τεχνολογία στο DTM Electric, αλλά και να φέρουμε καινοτομίες στις πίστες αγώνων που θα προσφέρουν θέαμα. Παράλληλα, θέλουμε να πείσουμε τους κλασσικούς οπαδούς των μηχανοκίνητων σπορ για τις μελλοντικές τεχνολογίες και να τους γοητεύσουμε με ελκυστικούς αγώνες.