Ο Flavio Manzoni ο επικεφαλής σχεδίασης της Ferrari πρωταγωνιστεί στο ακόλουθο video και μας αποκαλύπτει όλα τα μυστικά της SF90 Spider. Ο Manzoni έχει βάλει την υπογραφή του στη σχεδίαση πολλών μοντέλων της Ferrari, όπως των FF, F12 Berlinetta, 458 Speciale, LaFerrari, California T, 488, 812 Superfast, Portofino, Monza SP1 και SF90.
Η SF90 Stradale Spider διαθέτει αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, στο ίδιο πνεύμα με τη F8 Spider και τη 812 GTS. Αυτή ανοιγοκλείνει σε 14 δευτ., μια διαδικασία που μπορεί να πραγματοποιηθεί και όταν το αυτοκίνητο κινείται.
Μηχανικά η SF90 Spider κινείται από ένα υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από ένα νέο 4,0-λιτρο V8 turbo κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, απόδοσης 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ.
Ο κινητήρας ανήκει στην οικογένεια F154, που έχει κερδίσει το βραβείο του καλύτερου κινητήρα της χρονιάς για τέσσερα συναπτά έτη, και σαν βάση έχει αυτόν της F8 Tributo, αλλά είναι υπερκυβισμένος από τα 3.902 κ.εκ. στα 3.990 κ.εκ., εξαιτίας της μεγαλύτερης διατομής των πιστονιών, που αγγίζει τα 88 χλστ.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ο δυνατότερος από κάθε 8-κύλινδρο που έχει φορέσει το σήμα της Ferrari, με την ειδική ισχύ του να αγγίζει τα 195 άλογα ανά λίτρο.
Τα υπόλοιπα 220 άλογα έρχονται από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πίσω -γνωστός και ως MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic)- βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο πίσω άξονα. Οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας της μονάδας ισχύος.
Η ανοιχτή SF90 διαθέτει το επανασχεδιασμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 8 ταχυτήτων. Οι νέες σχέσεις μετάδοσης και η βελτιωμένη απόδοση μετάδοσης οδηγούν σε σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε αστικό κύκλο και στον αυτοκινητόδρομο (-8% στον κύκλο WLTP), χωρίς να χρειάζεται να συμβιβαστεί η απόδοση.
Η SF90 Spider για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 2,5 δευτ., για τα 0-200 χλμ/ώρα μόλις 7,0 δευτ., ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα. Στο Fiorano γυρίζει σε 1:19.5, όταν η LaFerrari έχει σταματήσει τα χρονόμετρα σε 1:19,7.