Η Opel παρουσίασε το νέο της λογότυπο, που σύμφωνα με την ίδια φέρει πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση, νέα γραμματοσειρά “Opel Next” και νέο κίτρινο χρώμα που συμβολίζει τον ηλεκτρισμό. Το νέο λογότυπο έχει πιο μοντέρνα και τολμηρή εμφάνιση, με τον κύκλο να έχει πιο λεπτή σχεδίαση.
Το νέο λογότυπο θα τοποθετηθεί αρχικά στα νέα Crossland και Mokka, ενώ θα τύχει εφαρμογής σε όλους τους τομείς – προϊόντα, πωλήσεις αλλά και στο μάρκετινγκ. Επίσης, θα επεκταθεί σε όλα τα κανάλια και μέσα επικοινωνίας.