Σύμφωνα με την Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) των Η.Π.Α τα επίπεδα εκπομπών ρύπων και της οικονομίας καυσίμων των αυτοκινητοβιομηχανιών για το 2019 αυξήθηκαν ελαφρώς, λιγότερο από 1%, λόγω αυξημένων πωλήσεων SUVs και pickups μοντέλων, τα οποία αποτέλεσαν το 56% του στόλου των ΗΠΑ το 2019.

1

Συγκεκριμένα, η μέση κατανάλωση καυσίμου για ένα αυτοκίνητο το 2019 ανήλθε στα 24,9 μίλια ανά γαλόνι (9,45 λίτρα/100 χλμ) (25,1 μίλια ανά γαλόνι/9,37 λίτρα/100 χλμ το 2018), ενώ οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά μίλι αυξήθηκαν στα 356 γραμμάρια (353 γραμμάρια το 2018).

2

Η μέση κατανάλωση καυσίμου και οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, έχουν βελτιωθεί αισθητά τα τελευταία 10 χρόνια, σύμφωνα με τις ετήσιες έρευνες “Fuel Economy Trends” και “Manufacturer Performance Report”, με την EPA να εκτιμά πως η οικονομία καυσίμου θα βελτιωθεί το 2020 στα 25,7 μίλια ανά γαλόνι (9,15 λίτρα/100 χλμ), με τις εκπομπές CO2 να πέφτουν στα 344 γραμμάρια ανά μίλι.

3

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Honda είναι η εταιρία με τον χαμηλότερο μέσο όρο κατανάλωσης στις ΗΠΑ. Τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας έχουν μέση κατανάλωση καυσίμου 28,9 μίλια ανά γαλόνι (8,14 λίτρα/100 χλμ) και 307 γραμμάρια εκπομπές CO2 ανά μίλι.

Μεταξύ των 13 μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών, οι 10 παρουσίασαν βελτίωση στην μέση κατανάλωση καυσίμου και στις μέσες εκπομπές CO2 εκτός από της Mazda, Ford και GM, μιας και κατά το 2019, οι εταιρίες αυτές πούλησαν περισσότερα SUV μοντέλα, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθούν οι εκπομπές CO2 και η μέση κατανάλωση.

4

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η μέση ιπποδύναμη των νέων οχημάτων συνεχίζει να αυξάνεται ραγδαία, ενώ το βάρος αυξάνεται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς.

5

Συγκεκριμένα, η μέση ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 79% σε σύγκριση με το 1975, ενώ το μέσο βάρος όλων των οχημάτων έχει αυξηθεί μόλις κατά 2% σε σχέση με το 1975.

6

Ο μέσος όρος επιτάχυνσης των οχημάτων στα 0-96 χλμ/ώρα (0-60 μίλια/ώρα) έχει μειωθεί κατά 42% σε σύγκριση με το 1978.