Στις αρχές της δεκαετίας των ’00s, η Prodrive ετοίμαζε και τις αγωνιστικές εκδόσεις των 550 Maranello και 575M Maranello, χωρίς την εργοστασιακή υποστήριξη της Ferrari. Ωστόσο, η 550 GTS και η 575 GTC είχαν πολλές επιτυχίες με διάφορες ιδιωτικές ομάδες στο πρωτάθλημα GT της FIA.

Το αυτοκίνητο που βλέπεις δεν είναι μετατροπή του αγωνιστικού σε street-legal, όπως για παράδειγμα έχουμε δει τη Lazante να κάνει με την McLaren P1 GTR, αλλά το αντίθετο. Η αντιπροσωπεία Classic Youngtimers Consultancy από την Ολλανδία πήρε μια 575M Maranello και την μετέτρεψε σε 575 GTC, χωρίς να χάνει την έγκριση τύπου και τη νομιμότητα της να κινείται σε δημόσιους δρόμους.

Η αντιπροσωπεία ονόμασε το αυτοκίνητο 575 GTC Stradale και όπως μπορείς να δεις, διαθέτει το αεροδυναμικό πακέτο του αγωνιστικού, καθώς και τις πλευρικές απολήψεις των εξατμίσεων. Επιπλέον, το αυτοκίνητο φέρει ζάντες μαγνησίου της OZ, νέα φωτιστικά σώματα, πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Intrax, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει roll-cage.

Δεν έχει γίνει γνωστό αν υπάρχουν μετατροπές στον κινητήρα, αλλά από το εργοστάσιο της Ferrari, η 575M Maranello έβγαινε με έναν 5,7-λίτρων ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, απόδοσης 515 ίππων στις 7.250 σ.α.λ. και 588 Nm ροπής στις 5.250 σ.α.λ.. Από την άλλη, στην αγωνιστική 575 GTC ο κινητήρας είχε υπερκυβιστεί στα 6.000 κ.εκ., και απέδιδε 605 άλογα και 730 Nm ροπής.

Η αντιπροσωπεία Classic Youngtimers Consultancy έχει βγάλει προς πώληση το αυτοκίνητο και ζητά €195.000, χωρίς ΦΠΑ. Το λες και ευκαιρία.