Η BMW έχει θέσει ως στόχο εντός του 2021 να διπλασιάσει σε σχέση με πέρυσι, τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών της μοντέλων, προκειμένου να μπορέσει να συμμορφωθεί με τους στόχους εκπομπών CO2 της Ε.Ε, αλλά και να μειώσει το χάσμα που την χωρίζει από τον ηγέτη της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, την Tesla.
Παράλληλα η BMW θέλει το 2021 να αυξήσει κατά 50% τις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της (ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά). Το 2020 η BMW πούλησε 192.646 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αύξηση 31,8% σε σχέση με το 2019.
Μέχρι το 2023 η BMW θα προσφέρει στην αγορά 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τα περισσότερα από τα μισά να είναι αμιγώς ηλεκτρικά.