Η νέα SF90 Stradale γίνεται το πιο γρήγορο μοντέλο που έχει βγει ποτέ από τις πύλες του εργοστασίου της Ferrari στο Maranello, καθώς ο Brooks Weisblat του DragTimes πήγε στο Πουέρτο Ρίκο για να την δοκιμάσει. Εκεί το ιταλικό supercar, κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής επιτάχυνσης σε δημόσιους δρόμους -και όχι σε πίστα dragster- έκανε το 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 2,1 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, το 400άρι ολοκληρώθηκε σε 9,62 δευτερόλεπτα, με ταχύτητα εξόδου τα 228,5 χλμ/ώρα, με το ρεζερβουάρ καυσίμου να ήταν γεμάτο με απλή βενζίνη.
Το μοντέλο των 1.000 ίππων διαθέτει έναν νέο 4,0-λιτρο V8 turbo κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, απόδοσης 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ.
Τα υπόλοιπα 220 άλογα έρχονται από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πίσω -γνωστός και ως MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic)- βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο πίσω άξονα. Οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας της μονάδας ισχύος.
Η SF90 Stradale διαθέτει ένα επανασχεδιασμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων. Οι νέες σχέσεις μετάδοσης και η βελτιωμένη απόδοση μετάδοσης οδηγούν σε σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε αστικό κύκλο και στον αυτοκινητόδρομο (-8% στον κύκλο WLTP), χωρίς να χρειάζεται να συμβιβαστεί η απόδοση.