Στη πίστα της Βαρκελώνης έγινε σήμερα το shakedown της Alfa Romeo C41, με τον Robert Kubica, εφεδρικό οδηγό της ομάδας, να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, συμπληρώνοντας 29 γύρους, με το μονοθέσιο να μην αντιμετώπισε κανένα ζήτημα αξιοπιστίας.
Η C41 σχεδιάστηκε κάτω από τις οδηγίες του τεχνικού διευθυντή, Jan Monchaux, και όπως όλα τα φετινά μονοθέσια, είναι μια εξέλιξη του περσινού, διαθέτοντας τις απαραίτητες μικρές τροποποιήσεις, όπου στο εμπρός μέρος διακρίνεται η πιο λεπτή μύτη σε σχέση με την C39, με την ομάδα ομάδα να εστιάζει σε αυτό το σημείο τα “development tokens” που έχει στη διάθεση της.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες μικρές αλλαγές της αεροδυναμικής, στις γόμες των ελαστικών και στην θέσπιση του ανώτατου ορίου για τον προϋπολογισμό κάθε ομάδας, που συλλογικά έχουν φέρει νέες προκλήσεις στους μηχανικούς των ομάδων κατά τη διάρκεια του χειμερινού διαλείμματος.
Οι αλλαγές που σχετίζονται με τους κανόνες της αεροδυναμικής είναι μεμονωμένες, αλλά, συλλογικά, θα μειώσουν αρκετά την ταχύτητα των νέων μονοθέσιων, φέρνοντάς τα στην απόδοση που είχαν το 2019. Αλλαγές υπάρχουν στο πάτωμα του μονοθεσίου και ακριβώς μπροστά από τους πίσω τροχούς, που θα έχει επίπτωση περίπου ένα δευτερόλεπτο στον γύρο.
Τα αεροδυναμικά βοηθήματα στους αεραγωγούς των πίσω φρένων μειώθηκαν σε μέγεθος, ενώ και τα στοιχεία του πίσω διαχύτη έχουν μειωθεί σε μέγεθος, ώστε να μην φτάνουν τόσο κοντά στην επιφάνεια της πίστας. Τέλος και οι κάθετες εγκοπές στο πάτωμα κοντά στα bargeboards έχουν απαγορευτεί, μειώνοντας το ground effect.