Η Ford επεκτείνει την γκάμα του Ranger, παρουσιάζοντας τις εκδόσεις Stormtrak και Wolftrak. Η πρώτη χαρακτηρίζεται κυρίως από το δερμάτινο σαλόνι και θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό και αναμένεται στην Ευρώπη τον Οκτώβριο του 2021, ενώ θα διατίθεται σε έκδοση Double Cab ή Super Cab.

Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Ranger Stormtrak απευθύνεται σε πελάτες που εκτιμούν τις εξαιρετικές ικανότητες και τον πλούσιο εξοπλισμό για την υποστήριξη των επαγγελματικών αναγκών αλλά και των απαιτήσεων του lifestyle τους.

1

Το Ranger Stormtrak βασίζεται στο Ranger Wildtrak, και προσφέρει πλουσιότερο εξοπλισμό με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά άνεσης και νέες πινελιές. Θα διατίθεται σε ένα νέο χρώμα, αποκλειστικά για το Stormtrak, το κόκκινο Rapid Red, που ταιριάζει με το κόκκινο ένθετο στη μάσκα.

Ακόμα, εξοπλίζεται στάνταρ με LED φωτιστικά σώματα, με προστατευτικά στοιχεία στο κάτω μέρους του αμαξώματος, ενώ υπάρχουν αυτοκόλλητα στο καπό και στα πλαϊνά του αμαξώματος, νέα λογότυπα, μαύρος πίσω προφυλακτήρας και σπορ μπάρα πίσω από την καμπίνα.

Επιπλέον, συναντάμε κάλυμμα για το πάτωμα της καρότσας, διαχωριστικό τμήμα στο χώρο φόρτωσης και το νέο Power Roller Shutter (στάνταρ εξοπλισμός), που μπορείς να χειριστείς μέσω του τηλεχειριστηρίου στο κλειδί, ή από τους διακόπτες που βρίσκονται στην καρότσα ή μέσα στη καμπίνα, στο ταμπλό. Για λόγους ασφαλείας, ειδικοί αισθητήρες εμποδίζουν την παγίδευση των δακτύλων ή τη ζημιά του φορτίου.

2

Στο εσωτερικό, το Ranger Stormtrak διαθέτει νέα καθίσματα που φέρουν τις δερμάτινες επενδύσεις του Ranger Raptor και είναι διακοσμημένα με κεντητά λογότυπα Stormtrak και μαξιλάρια από τεχνικό ύφασμα. Επίσης, οι επιφάνειες του εσωτερικού υιοθετούν την απόχρωση Tinted Graphite με κόκκινη ραφή παντού.

Μηχανικά, το Ranger Stormtrak εφοδιάζεται με τον 2.0-λιτρο Bi-turbo EcoBlue πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 213 ίππους και παράγει ροπή 500 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, με το στάνταρ και επιλέξιμο σύστημα τετρακίνησης, και ένα αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ranger Stormtrak διατηρεί το ωφέλιμο φορτίο του 1 τόνου καθώς και το μέγιστο βάρος ρυμούλκησης των 3.500 κιλών.

Το Ranger Wolftrak φορά τον 2,0-λιτρο single-turbodiesel κινητήρα απόδοσης 170 ίππων που μπορεί να συνδυαστεί είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με 10-τάχυτο αυτόματο. Στον εξοπλισμό του συναντάμε σύστημα τετρακίνησης με λειτουργία shift-on-the-fly, πίσω διαφορικό με ηλεκτρονικό κλείδωμα και ελαστικά παντός εδάφους. Έχει και αυτό ωφέλιμο φορτίο 1 τόνου και μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 3.500 κιλών.