Η BMW παρουσίασε την cabrio έκδοση της νέας M4 που θα είναι διαθέσιμη ως τετρακίνητη και αποκλειστικά στην έκδοση Competition. Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι με την κλειστή έκδοση, με την M4 Competition Convertible xDrive να φορά τον 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 510 ίππων με 650 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το αυτοκίνητο διαθέτει μαλακή υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή, η οποία είναι κατά 40% ελαφρύτερη από εκείνη της προηγούμενης γενιάς, προσφέροντας καλύτερη ηχομόνωση και καλύτερη θερμική προστασία. Ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά μέσα σε περίπου 18 δευτερόλεπτα, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες έως και 50 χλμ/ώρα.

Το M xDrive σύστημα τετρακίνησης το γνωρίζουμε από τις M5 και M8 και τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά με το προαιρετικό πακέτο Performance Performance, αυτή ανεβαίνει στα 280 χλμ/ώρα.

Το βάρος της M4 Competition Convertible xDrive ανέρχεται στα 1.920 κιλά, με το σύστημα τετρακίνησης να μοιράζει αυτόματα την ροπή μεταξύ των δύο αξόνων μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη. Στον πίσω άξονα συναντάμε το M Active διαφορικό.

Το σύστημα τετρακίνησης M xDrive διαθέτει το ενεργό M διαφορικό με τις ρυθμίσεις να είναι ελαφρώς τροποποιημένες και κατάλληλες για τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Το σύστημα τετρακίνησης έχει τρία προγράμματα λειτουργίας, τα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το πρώτο να στέλνει στην ροπή στον πίσω άξονα και όταν υπάρχει ανάγκη για επιπλέον πρόσφυση στέλνει ροπή και στον μπροστά. Το 4WD Sport πρόγραμμα στέλνει περισσότερο ροπή στον πίσω άξονα, ενώ το 2WD μετατρέπει το αυτοκίνητο σε πισωκίνητο, με την προϋπόθεση πως το Dynamic Stability Control (DSC) σύστημα είναι απενεργοποιημένο.