Πριν μερικές ώρες, η Honda παρουσίασε την hatchback έκδοση της νέας -11ης- γενιάς του Civic, η οποία είναι και η πιο δημοφιλής στην Ευρώπη. Στην ήπειρο μας, το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως υβριδικό και αυτόματο, με το σύστημα e:HEV, εκπληρώνοντας το στόχο της Honda να εξηλεκτρίσει όλα τα ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το τέλος του 2022. Η κυκλοφορία του Civic e:HEV στην Ευρώπη ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2022.

1Διάβασε ακόμη

Επίσημο: Νέο Honda Civic hatchback

Παράλληλα η συγκεκριμένη υβριδική έκδοση θα προστεθεί και στην γκάμα των κινητήριων συνόλων του μοντέλου για την αγορά της Αμερικής, καθώς εκεί είναι διαθέσιμο ήδη με δύο κινητήρες. Έτσι, στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, βασικός κινητήρας για το νέο CIvic είναι ο 2,0-λίτρος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας, απόδοσης 158 ίππων και 188 Nm ροπής, ενώ υπάρχει και ο γνωστός 1.500αρης VTEC Turbo, απόδοσης 180 ίππων με 240 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με CVT.

2

Εκτός από το Civic e:HEV, η Honda ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2022 θα γίνει διαθέσιμο και το Civic Type R. Η ιαπωνική εταιρία δεν επισήμανε αν αυτό ισχύει για την ιαπωνική, την ευρωπαϊκή ή βορειοαμερικανική αγορά, αν και περιμένουμε το μοντέλο επιδόσεων να είναι σταδιακά διαθέσιμο παγκοσμίως.

Το νέο Civic Type R θα προσφέρεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με το μοντέλο να γίνεται το τελευταίο αμιγώς βενζινοκίνητο μοντέλο της Honda στη Γηραιά Ήπειρο, μιας και από το 2023 η ιαπωνική εταιρία έχει κάνει γνωστό πως θα προσφέρει μόνο υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

3

Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, το νέο Civic Type R θα εξακολουθεί να φορά τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 320+ ίππων με 400+ Nm ροπής, με την κίνηση να στέλνεται στον μπροστά άξονα.