Η Honda παρουσίασε την hatchback έκδοση της νέας -11ης- γενιάς του Civic που, σε σχέση με την σεντάν έκδοση, έχει 12,4 εκατοστά μικρότερο μήκος και διαθέτει εντελώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος.

Επιπλέον, στο πίσω μέρος του νέου Civic hatchback διακρίνεται ότι η πόρτα του χώρου αποσκευών ενσωματώνει το τζάμι, ενώ στο εμπρός μέρος δεν υπάρχουν διαφορές σε σχέση με τη σεντάν έκδοση.

Στην Ευρώπη το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως υβριδικό, με το σύστημα e:HEV, εκπληρώνοντας το στόχο της Honda να εξηλεκτρίσει όλα τα ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022. To Civic e:HEV αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από το φθινόπωρο του 2022.

Στις ΗΠΑ βασικός κινητήρας είναι ο 2,0-λίτρος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας, απόδοσης 158 ίππων και 188 Nm ροπής. Ακολουθεί ο 1.500αρης VTEC Turbo απόδοσης 180 ίππων με 240 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με CVT.

Στο εσωτερικό υπάρχει οθόνη αφής 7″ ή 9″ στο κέντρο του ταμπλό, τριάκτινο τιμόνι, όπως επίσης αλουμινένιες και μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες. Επίσης υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2″ και ηχοσύστημα της Bose με 12 ηχεία. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, με την Honda να τοποθετεί και ασύρματο φορτιστή για smartphones.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας διαθέτει την αναβαθμισμένη σουίτα Honda Sensing που μεταξύ άλλων φέρει νέα κάμερα και οκτώ αισθητήρες σόναρ που μαζί με το νέο λογισμικό αναγνωρίζει γρηγορότερα πεζούς, ποδηλάτες, σήματα και άλλα οχήματα.

Επίσης διαθέτει σύστημα βοήθειας μποτιλιαρίσματος, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, σύστημα πρόληψης λανθασμένης εκκίνησης εμπρός και πίσω, ενεργό cruise control με πιο ομαλό φρενάρισμα, με το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας να έχει πλέον πιο γραμμικές ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης, κάνοντας πιο “φυσικές” διορθώσεις.

Η Honda υπόσχεται πως το νέο Civic προσφέρει βελτιωμένη οδήγηση και χειρισμό, επωφελούμενο από το πιο άκαμπτο αμάξωμα και από το κατά 3,6 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, με την μπροστινή ανάρτηση με γόνατα MacPherson να φέρει αλλαγές που βελτιώνει την αίσθηση και την απόκριση του τιμονιού.

Η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων και μειώνει τους κραδασμούς, βελτιώνοντας παράλληλα την σταθερότητα του αυτοκινήτου στην ευθεία.