Από το 1966 έως το 1973, η Lamborghini κατασκεύασε 762 Miura, με το σχέδιο να βγήκε από τον διάσημο Ιταλικό οίκο Bertone. Από αυτές, το ιταλικό εργοστάσιο κατασκεύασε έξι Miura SV/J, όταν η Miura ήταν ακόμη σε παραγωγή, με την μια να είναι εντελώς νέα (αριθμός πλαισίου #5090) και πέντε έγιναν μετατροπή από τις υπάρχουσες Miura SV (αριθμοί πλαισίου #4934, #4860, #4892, #4990 και #5084).

Η Miura SV Jota ήταν η σκληροπυρηνική έκδοση του μοντέλου, με το αυτοκίνητο να διέθετε μια αναβαθμισμένη έκδοση του 4,0-λίτρων V12 κινητήρα απόδοσης 440 ίππων. Επιπλέον, διέθετε νέο bodykit και νέες αναρτήσεις, ενώ ζυγίζει 800 κιλά.

Εκτός από το αυτοκίνητο δοκιμών που καταστράφηκε στα χέρια του δοκιμαστή Bob Wallace, όλες οι υπόλοιπες αυθεντικές Miura SV Jota σώζονται μέχρι και σήμερα. Μία από αυτές, η 756 που παρήχθη και με αριθμό πλαισίου #5090 βρίσκεται προς πώληση, ενώ φέρει τον ίδιο κινητήρα με τον οποίο βγήκε από το εργοστάσιο στη Sant’Agata Bolognese, με αύξοντα αριθμό 30751.

Το αυτοκίνητο έχει διανύσει 19.582 χλμ., με την Kidston SA να αγοράζει την εν λόγω Miura SVJ το 2010 και επέβλεψε την αποκατάσταση στο αρχικό της χρώμα, το Rosso Granada. Υπέστη ανακατασκευή, διάρκειας τριών ετών, που έγινε από τον πρώην μηχανικό της Lamborghini, Luca Salvioli της Top Motors (μηχανικά) και τον Pietro Cremonini (σώμα και χρώμα).

Δεν ανακοινώνεται η τιμή πώλησης της, αλλά προσωπικά εκτιμώ ότι θα αλλάξει χέρια σε μια τιμή άνω των 2,5 εκατ. ευρώ.