Το 1957 η Skoda δημιούργησε το 1100 OHC, ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με σκοπό να τρέξει στον 24ωρο αγώνα του Le Mans, αλλά αυτό δεν συνέβη λόγω του Ψυχρού Πολέμου.

Το αγωνιστικό ωστόσο έλαβε μέρος και πρωταγωνίστησε σε διάφορους αγώνες που διεξήχθησαν σε κομμουνιστικές χώρες.

Η ανάπτυξή του ξεκίνησε την άνοιξη του 1956 και βασίζεται σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο. Φορά τον 1.089 κ.εκ τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 92 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με τον κινητήρα να έχει όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ και η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 200 χλμ/ώρα.

Το Skoda 1100 OHC ζυγίζει μόλις 583 κιλά και διαθέτει αεροδυναμικό σχεδιασμό, με το σώμα να είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με πολυεστέρα (GRP).

Έχει μήκος 3,38 μέτρα, πλάτος 1,43 μέτρα, ύψος 0,964 μέτρα, με την εταιρία να κατασκεύασε δύο roadster 1100 OHC, με σώμα από GRP, ενώ το 1959 κατασκεύασε και δύο coupe μοντέλα, με αλουμινένιο σώμα και βάρος 555 κιλών.

Δυστυχώς και τα δύο coupe αυτοκίνητα καταστράφηκαν σε ατυχήματα, αλλά η Skoda σήμερα έχει ξεκινήσει τις εργασίες να ανακατασκευάσει ένα coupe, χρησιμοποιώντας όσα μέρη έχουν σωθεί, όπως το πλαίσιο και ο κινητήρας.