Ένα από τα μόλις 140 NSX-R (ΝΑ2) που κατασκεύασε η Honda αναζητά νέο ιδιοκτήτη, αλλά αυτός θα πρέπει να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στη τσέπη, μιας και η δημοπρασία ξεκινά από τις 346.000 ευρώ (45 εκατ. γιεν).

Το NSX-R κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, εξού και η τοποθέτηση του τιμονιού στο δεξί μέρος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Ο V6 3,2-λίτρων κινητήρας αποδίδει 290 άλογα και 304 Nm ροπής και μέχρι σήμερα έχει διανύσει 50.920 χλμ.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 120 κιλά λιγότερο από το απλό NSX, χάρη στην εκτενή χρήση carbon σε αρκετά σημεία του αμαξώματος και του εσωτερικού. Επίσης, για χάρη της μείωσης του βάρους δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και κεντρικό κλείδωμα, οι ζάντες είναι σφυρήλατες της Enkei, η μπαταρία είναι μικρότερη, το πίσω γυαλί είναι λεπτότερο, με το βάρος να αγγίζει τα μόλις 1.230 κιλά.

Το NSX-R έχει κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (4.235:1 αντί για 4.06:1) από το “απλό” NSX, και έτσι για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5 δευτ. (από 5,5 δευτ.), με την τελική να είναι μικρότερη λόγω των κοντών σχέσεων του πεντατάχυτου κιβωτίου, αγγίζοντας τα 262 χλμ/ώρα, αντί για 270 χλμ/ώρα.