Η Morgan συνεργάστηκε με την βρετανική Rally Raid, γνωστή εταιρία προετοιμασίας των αγωνιστικών για το Rally Dakar, και μας παρουσιάζει το Plus Four CX-T. Αυτό βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της Morgan, την CX-Generation, η οποία είναι αλουμινένια και πάνω σε αυτή κατασκευάζονται όλα τα μοντέλα της, από το 2020 και μετά. Η CX-Generation πλατφόρμα είναι 2 φορές πιο άκαμπτη, ζυγίζοντας μόλις 97 κιλά, και ένας από τους στόχους του project είναι να αποδειχθεί η ικανότητα και η ανθεκτικότητα της νέας πλατφόρμας.

Με το Plus Four CX-T, η Morgan θέλει οι πελάτες της να μπορούν να κινηθούν σε κάθε έδαφος, καθώς το νέο μοντέλο προορίζεται για off-road χρήση, κάτι μοναδικό για την εταιρία. Η Morgan θα κατασκευάσει μόλις οκτώ αυτοκίνητα, με την τιμή του καθενός να ορίζεται στις 170.000 Βρετανικές λίρες (€199.700), συν τους φόρους. Κάθε πελάτης θα έχει την ευκαιρία να συνεργαστεί με την ομάδα σχεδιασμού της Morgan για να παραμετροποιήσει το δικό του CX-T, με την παραγωγή να γίνεται στο εργοστάσιο της Morgan στο Malvern.

Το εξωτερικό του Plus Four CX-T έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιεί τη χωρητικότητα των αποσκευών και του εξοπλισμού, και να παρέχει προστασία στους επιβάτες που είναι απαραίτητη σε ακραία περιβάλλοντα. Ταυτόχρονα, η Morgan έχει διασφαλίσει ότι ο σχεδιασμός του μοντέλου αντικατοπτρίζει αυτήν την ικανότητα και σκοπιμότητα.

Η ανάρτηση έχει σχεδιαστεί για “σκληρές αποστολές”, χρησιμοποιώντας τροποποιημένα ψαλίδια του Plus Six, με την απόσταση από το έδαφος να ανέρχεται σε 230 χλστ.

Επιπλέον, υπάρχει ένα σύστημα προστασίας 5 τεμαχίων, κάτω από το αμάξωμα, για την προστασία του πλαισίου και των σημαντικών εξαρτημάτων από ζημιές κατά την οδήγηση σε ακραίες συνθήκες, και περιλαμβάνει προστατευτική ποδιά του κινητήρα, πίσω προστατευτική ποδιά του πλαισίου, ασπίδα μεσαίου τμήματος και πίσω υποπλαισίου. Το αυτοκίνητο είναι επίσης εξοπλισμένο με νέο σύστημα εξάτμισης, που βελτιώνει τη γωνία αναχώρησης και συμβάλλει στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Μηχανικά, η Morgan δεν αναφέρει τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης, αλλά το Plus Four παίρνει κίνηση από τον Β48 2,0-λιτρο turbo κινητήρα της BMW που αποδίδει 258 άλογα με 400 Nm ροπής (350 Nm ροπής με το χειροκίνητο κιβώτιο) και συνδυάζεται τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο, όσο και με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το βάρος του Morgan Plus Four ανέρχεται σε 1.009 κιλά με το αυτόματο κιβώτιο και στα 1.013 με το χειροκίνητο, κάτι που σημαίνει ότι το Plus Four CX-T θα είναι ελαφρώς βαρύτερο. Το Morgan Plus Four κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα με το αυτόματο κιβώτιο και σε 5,2 δευτ. με το χειροκίνητο, έχοντας τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα.