Τον Μάιο του 2016, η Pagani παρουσίασε το πακέτο Tempesta για την Huayra, και σήμερα βλέπουμε το αντίστοιχο πακέτο για την Huayra BC. Το ντεμπούτο του θα γίνει στην εβδομάδα αυτοκινήτου του Monterey, για τον εορτασμό των 10 χρόνων από την στιγμή που παρουσιάστηκε η Huayra.

Το πακέτο Pacchetto Tempesta αναπτύχθηκε ειδικά για την Huayra BC και διαθέτει μια σειρά από αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, οι οποίες έχουν γίνει σε συνεργασία με την ιταλική Dallara, που αποσκοπούν στην περαιτέρω απελευθέρωση της πραγματικής αγωνιστικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.

Οι βασικές αλλαγές περιλαμβάνουν ένα αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος, που αποτελείται από νέο μπροστινό splitter, νέο πάτωμα καθώς και νέο διαχύτη, όλα κατασκευασμένα από carbon. Ακόμα υπάρχουν, νέου σχεδίου, ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω, κάθε μια από τις οποίες είναι ελαφρύτερες από τις “απλές” κατά 1,1 κιλό και 2,5 κιλά αντίστοιχα.

Η Pagani λέει ότι οι αλλαγές μεγιστοποιούν την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα βελτιώνουν την εμφάνισή του. Εκτός από τις αεροδυναμικές αλλαγές, η Huayra BC Pacchetto Tempesta διαθέτει νέο σύστημα εξάτμισης, με έξι απολήξεις (οι δύο επιπλέον βρίσκονται εντός του διαχύτη), νέες αναρτήσεις και λειτουργία “Soft Driving”. Η εταιρεία δεν διευκρίνισε τι είναι το τελευταίο, αλλά το όνομα υποδηλώνει ότι ίσως είναι ένα πρόγραμμα οδήγησης που αποσκοπεί στην αύξηση της άνεσης.

Συνεχίζοντας, και μηχανικά υπάρχουν αλλαγές, με το αυτοκίνητο να αποδίδει πλέον 827 άλογα και 1.100 Nm ροπής, από τον twin-turbo 6,0-λιτρο V12 κινητήρα της Mercedes-AMG, όταν η “απλή” Huayra BC αποδίδει 750 άλογα και 1.000 Nm ροπής.

Τέλος, εκτός από την παρουσίαση του Pacchetto Tempesta για την Huayra BC, η Pagani θα έχει στο περίπτερο της στο Monterey Car Week μια Huayra, μια Huayra Roadster BC και βασικά μέρη της Huayra R. Μεταξύ των τελευταίων είναι ο ολοκαίνουργιος ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας του αγωνιστικού και το μονοκόκ πλαίσιο, Carbo-Triax HP62.