Πριν μερικές ημέρες διεξήχθη στη πίστα του Nurburgring ένα ακόμη “Ferrari Racing Days” event, εκεί όπου έδωσαν το παρόν αρκετές Ferrari FXX K Evo, με τον ήχο του V12 κινητήρα να αν αντηχεί σε κάθε άκρη της πίστας.

Το -αξίας 5 εκατομμυρίων δολαρίων- αγωνιστικό κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, με χωρητικότητα 6.262 κ. εκ., ο οποίος “ουρλιάζει” μέσα στην πίστα, καθώς το όριο περιστροφής του είναι στις 9.200 σ.α.λ. Ο κινητήρας αποδίδει 1.050 άλογα και περισσότερα από 900 Nm ροπής, με τα 860 άλογα και τα 750 Nn ροπής εξ’αυτών να προέρχονται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, και τα υπόλοιπα 190, από τον ηλεκτροκινητήρα.

Το HY-KERS σύστημα έχει εξελιχθεί ειδικά για απόλυτες επιδόσεις και η λειτουργία του μπορεί να οριστεί με τα 4 settings στο Manettino που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα: Qualify για το μέγιστο των δυνατοτήτων του με διάρκεια λίγους γύρους, Long Run για συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης και διάρκειας, Manual Boost για άμεση, μέγιστη ροπή και Fast Charge για την ταχύτερη δυνατή φόρτιση της μπαταρίας της FXX K.