Κόντρα μεταξύ των δύο δημοφιλέστερων pickup μοντέλων τόσο της ελληνικής αγοράς, όσο και παγκοσμίως (εκτός των ΗΠΑ), που σίγουρα δεν αποτελεί κριτήριο αγοράς, αλλά δείχνει τις ικανότητες του κινητήρα, αλλά και της μετάδοσης.

Από την μια πλευρά, υπάρχει το νέο Toyota Hilux, το οποίο στη συγκεκριμένη περίσταση κινείται από τον 2,8-λίτρων diesel κινητήρα, απόδοσης 204 ίππων και 500 Nm ροπής, διαθέσιμη από τις μόλις 1.600 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβωτίου και σύστημα τετρακίνησης, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10 δευτ. (2,8 δευτ. πιο γρήγορα από τον 2,4-λίτρων), ενώ η κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 7,8 λίτρα/100 χλμ.

Από την άλλη, το ανανεωμένο Ford Ranger κινείται από έναν 2,0-λιτρο EcoBlue diesel κινητήρα, απόδοσης 213 ίππων και 500 Nm. Αυτός συνδυάζεται με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης AWD, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 9 δευτ., ενώ η κατανάλωση του ανακοινώνεται -ομοίως- στα 7,8 λίτρα/100 χλμ.