Rally Acropolis 2021: Νικητής ο Rovanpera

Σχετικά άρθρα

Ο Kalle Rovanpera είναι ο μεγάλος νικητής του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις 2021. Ο 21χρονος Φινλανδός είναι ο νεότερος νικητής στην ιστορία του ελληνικού αγώνα, ενώ αυτή είναι η δεύτερη νίκη του Φιλανδού στον WRC, μετά από αυτή προ δύο μηνών στην Εσθονία.

Ο Ott Tanak ήταν δεύτερος της γενικής κατάταξης και ο Sebastien Ogier τρίτος, διευρύνοντας το προβάδισμα στο πρωτάθλημα των οδηγών από τον Evans στους 44 βαθμούς.

Ο Rovanpera ήταν επίσης ο ταχύτερος στην Power Stage (Ταρζάν 2), κατακτώντας το μέγιστο των 30 βαθμών, με τους 4 βαθμούς της Power Stage να τους κατακτά ο Evans, τους 3 ο Ogier, τους 2 ο Neuville και τον έναν ο Tanak.

Τη νίκη στην κατηγορία WRC2 κατέκτησε ο Andreas Mikkelsen με το Skoda Fabia evo Rally2 της Toksport. Ο Νορβηγός έδωσε σπουδαία μάχη με τον ομόσταβλό του στη γερμανική ομάδα, Marco Bulacia, κάνοντας παράλληλα ένα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία. Κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Yohan Rossel (Citroen C3 Rallye2), ο οποίος με την τέταρτη φετινή του νίκη βρίσκεται αγκαλιά με το Πρωτάθλημα στην κατηγορία WRC3. Σημειώνεται ωστόσο πως αυτή την ώρα παραμένει αμφίβολη η θέση του, καθώς εκκρεμεί απόφαση των αγωνοδικών έπειτα από την έκθεση των τεχνικών εφόρων.

Ανανέωση

Ο Yohan Rossel αποκλείστηκε από το Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς στον τελικό τεχνικό έλεγχο το βάρος του μπροστινού υποπλαισίου του Citroen C3 μετρήθηκε στα 12950 γρ. – το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος με ανοχή είναι 12857,25 γρ. Το υποπλαίσιο στο αυτοκίνητο του Rossel είχε προηγουμένως βρεθεί υπέρβαρο στο Ράλλυ της Σαρδηνίας τον Ιούνιο, με αποτέλεσμα την επιβολή προστίμου 30.000 ευρώ στη Citroen Racing, εκ των οποίων τα 15.000 ευρώ ανεστάλησαν χωρίς περαιτέρω παραβίαση παρόμοιας φύσης πριν από το τέλος της σεζόν.

Ο Rossel εξέδωσε κοινοποίηση της πρόθεσής του να ασκήσει έφεση και το ζήτημα θα επιλυθεί σε μελλοντική ακρόαση εντός των προσεχών εβδομάδων. Πέραν των παραπάνω, η Citroen Racing τιμωρήθηκε με πρόστιμο 30.000 ευρώ, καθώς διαπιστώθηκε παρατυπία στους πίσω ανεμιστήρες ψύξης φρένων στο αυτοκίνητο του Rossel. Τα. 25.000 ευρώ του προστίμου ανεστάλησαν χωρίς περαιτέρω παράβαση παρόμοιου χαρακτήρα εντός 12 μηνών.

Κατόπιν αυτών, και έως ότου εκδικαστεί η έφεση, νικητές στην κατηγορία WRC3 είναι οι Kajetan Kajetanowicz – Maciej Szczepaniak (Skoda Fabia Evo).

Από ελληνικής πλευράς, ο Γιώργος Κεχαγιάς με ακόμα ένα Skoda Fabia evo Rally2 τερμάτισε ψηλότερα από όλους, όντας 20στος στη γενική και 5ος στην κατηγορία WRC3. Μάλιστα, ένα κλαταρισμένο ελαστικό σήμερα του στοίχισε πολύτιμο χρόνο, κάτι που προσπάθησε να εκμεταλλευθεί ο Παναγιώτης Ρουστέμης με ένα Citroen DS3 Rally2, χωρίς όμως επιτυχία, με αποτέλεσμα να περιοριστεί στη δεύτερη θέση. Στην άτυπη ελληνική κατάταξη, την τριάδα συμπληρώνει ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που συμμετείχε στον αγώνα με ένα Ford Fiesta WRC ’19 της M-Sport.

Απομένουν 3 Rally ακόμη για να ολοκληρωθεί το φετινό πρωτάθλημα και το επόμενο είναι προγραμματισμένο για τις 1-3 Οκτωβρίου στη Φιλανδία. Ακολουθεί το Rally Ισπανίας στις 14-17 Οκτωβρίου και το Rally Monza στις 19-21 Νοεμβρίου

Οι δηλώσεις των οδηγών:

Kalle Rovanpera/Jonne Halttunen

Όλα πήγαν καλά και μπορέσαμε να πιέσουμε. Όλη η ομάδα έκανε καταπληκτική δουλειά, είχαμε τέλειο αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα ολόκληρο το Σαββατοκύριακο σε ένα τόσο σκληρό ράλλυ, όπως το Ακρόπολις.

Ott Tanak/Martin Jarveoja

Είχαμε κάποια προβλήματα, είμαστε πολύ πολύ τυχεροί. Χάρη στη μετεωρολογική μας ομάδα, κάναμε τη σωστή επιλογή ελαστικών και βρεθήκαμε μπροστά από τον Ogier. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο.

Sebastien Ogier/Julien Ingrassia

Πετύχαμε το στόχο μας, που ήταν να διατηρήσουμε τη θέση μας στο πρωτάθλημα, και μάλιστα αυξήσαμε τη διαφορά. Δεν ήταν εύκολο ράλλυ, οι συνθήκες άλλαζαν συνεχώς. Αλλά κάναμε καλή δουλειά.

Dani Sordo/Candido Carrera

Οι σημειώσεις δεν ήταν καλές, δε βρήκα ποτέ ρυθμό. Δεν μπορούσαμε κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση, την επόμενη φορά θα είμαστε καλύτεροι.

Gus Greensmith/Chris Patterson

Ήλπιζα σε κάτι παραπάνω. Προσπάθησα, ευχαριστήθηκα τη μάχη με τον Adrien, αλλά η διαφορά αυξήθηκε και δεν είχε νόημα να πάρω παραπάνω ρίσκο.

Elfyn Evans/Scott Martin

Αισθανόμουν καλά με το αυτοκίνητο σε ολόκληρο τον αγώνα. Ποτέ δεν μπορείς να προβλέψεις τι θα γίνει. Αλλά έτσι είναι τα πράγματα.

Adrien Fourmaux/Renaud Jamoul

Κάναμε ένα τετ-α-κε, χάσαμε χρόνο. Τουλάχιστον προσπάθησα πολύ και πίεσα.

Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe

Πάντα προσπαθώ να δίνω τα πάντα, ακόμα και σε αυτό τον αγώνα δεν παραδοθήκαμε, παλέψαμε, αλλά δεν πήραμε αυτό που αξίζαμε.

Ιορδανης Σερδεριδης/Frederic Miclotte

Ήταν διασκεδαστικό, τόσο πολλοί θεατές, και μόνο γι’ αυτούς άξιζε που ήρθαμε. Περάσαμε φανταστικά, ένα τέλειο Σαββατοκύριακο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

To νέο Suzuki Swift ήρθε στην Ελλάδα [Τιμές]

Η τέταρτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου βρίσκεται στη χώρα μας και είναι ήδη διαθέσιμο, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει σήμερα τις τιμές του...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr