GT-R Nismo Vs NSX Vs 911 Turbo S. Ποιο είναι γρηγορότερο στην ευθεία;

Σχετικά άρθρα

Τα Nissan GT-R Nismo, το Honda NSX και η Porsche 911 Turbo S κοντράρονται στην ευθεία, με το πρώτο να κρύβει κάτω από το καπό του τον VR38DETT V6 biturbo 3,8-λίτρων κινητήρα που αποδίδει 600 άλογα με 652 Nm ροπής και συνδυάζεται με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης. Ζυγίζει 1.703 κιλά.

Το Honda NSX φορά έναν twin-turbo V6 κινητήρα, 3,5 λίτρων, που αποδίδει -μαζί με τη βοήθεια των ηλεκτροκινητήρων- 581 άλογα και 645 Nm ροπής, με τη δύναμη αυτή να περνά στον δρόμο μέσα και από τους δύο άξονες. Ζυγίζει 1.759 κιλά και διαθέτει 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η Porsche 911 Turbo S διαθέτει έναν 3,8-λίτρων turbo εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 650 ίππων με 800 Nm ροπής. Είναι τετρακίνητη, ζυγίζει 1.640 κιλά και διαθέτει 8-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί Honda S2000 του 2001 με μόλις 1.525 χλμ.

Το Honda S2000 είναι αναμφισβήτητα ένα διαχρονικό αυτοκίνητο και τα τελευταία χρόνια οι τιμές του έχουν αγγίξει την στρατόσφαιρα, καθώς δεν είναι λίγες οι...

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...
Autoblog.gr