Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητο γίνονται όλο και πιο διαδεδομένα, αυξάνοντας διαρκώς το μερίδιο αγοράς τους σε κάθε χώρα της Ευρώπης, καθώς η προσφορά γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη, ενώ και τα σημεία φόρτισης πληθαίνουν.

Οι κατασκευαστές προσπαθούν να εξοπλίσουν τα αυτοκίνητα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερες μπαταρίες, ώστε να έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά η BMW δεν φαίνεται να συμμερίζεται αυτήν την άποψη.


Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο επικεφαλής του project της i4, David Ferrufino, είπε ότι η ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης σε όλο τον κόσμο σημαίνει ότι η BMW δεν χρειάζεται να βγάλει στην αγορά ηλεκτρικά μοντέλα με εξαιρετικά μεγάλη αυτονομία, όπως το Lucid Air.

Χίλια χιλιόμετρα αυτονομίας δεν είναι ένας στόχος που έχουμε για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητά μας. Εμείς στοχεύουμε σε 600 χιλιόμετρα [αυτονομίας] για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητά μας, και 100 χιλιόμετρα για τα plug-in υβριδικά μας, στην καθημερινή οδήγηση.

Ο Ferrufino πρόσθεσε ότι η αυτονομία που δίνει η BMW σε ένα ηλεκτρικό της εξαρτάται από την κατηγορία στην οποία τοποθετείται, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Για παράδειγμα, δεν πιστεύουμε ότι μια αυτονομία 600 χιλιομέτρων θα είναι κατάλληλη για ένα BMW i3 ως αστικό αυτοκίνητο, αλλά όταν πρόκειται για το BMW iX ή i4, πιστεύουμε ότι περίπου 600 χιλιόμετρα είναι μια πολύ φιλική προς τον πελάτη λύση.