Το κόστος συντήρησης της Bugatti Chiron Pur Sport ξεπερνά τα 500.000 ευρώ σε 4 χρόνια

Σχετικά άρθρα

Δεν είναι κρυφό πως το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου όπως η Bugatti Chiron Pur Sport είναι εξωφρενικό, αλλά προκαλεί εντύπωση πως ο ιδιοκτήτης της καλείται να πληρώσει σχεδόν μισό εκατομμύριο ευρώ μέσα σε 4 χρόνια, εάν θέλει να διατηρήσει το hypercar του σε εξαιρετική κατάσταση. Να αναφερθεί πως η συντήρηση κάθε αυτοκινήτου γίνεται από μια πολύ μικρή ομάδα 10 ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.

Συγκεκριμένα ο κάθε ιδιοκτήτης μιας Bugatti Chiron Pur Sport, κάθε 14 μήνες ή 16.000 χλμ καλείται να πληρώσει 21.305 ευρώ για να αλλάξει λάδια (Castrol Edge Fluid Titanium Technology SAE 10W-60), φίλτρα λαδιού, ψυκτικό υγρό και τις 16 βίδες αποστράγγισης του λαδιού από το κάρτερ του W16 quad-turbo 8,0-λίτρων κινητήρα των 1.500 ίππων.

Επίσης πρέπει να πληρώσει 42.610 ευρώ για να αλλάξει τους μπροστινούς carbon κεραμικούς δίσκους των 420 χλστ και ακόμη 7.670 ευρώ για τα τακάκια τιτανίου των 8-πίστονων δαγκάνων.

Το παρμπρίζ κοστίζει 51.130 ευρώ, οι υαλοκαθαριστήρες 3.240 ευρώ, ενώ τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται κάθε 16-18 μήνες. Η Bugatti δίνει επιλογές ανάμεσα στα ελαστικά, με τα Pirelli Winter Sottozero ‘tm 3, Michelin Pilot Sport PAX και Michelin Pilot Sport Cup 2 XL να στοχεύουν στην άνεση και στη τελική ταχύτητα και να κοστίζουν 6.820 ευρώ η τετράδα, ενώ για όσους θέλουν την μέγιστη πρόσφυση και την μέγιστη τελική ταχύτητα, τότε θα πρέπει να αγοράσουν τα Michelin pilot sport Cup 2R TR ελαστικά που κοστίζουν 35.800 ευρώ.

Οι ζάντες πρέπει να αλλάζουν κάθε 14-16 μήνες ή κάθε 16.000 χλμ και κοστίζουν 42.610 ευρώ, ενώ κάθε 42-48 μήνες πρέπει τα τέσσερα turbo της Garrett να αλλάζουν με καινούργια, με το κόστος τους να φτάνει τα 22.150 ευρώ. Στο ίδιο διάστημα απαιτείται και η αλλαγή των ψυγείων με κόστος 18.750 ευρώ.

Το καλιμπράρισμα και η βαθμονόμηση του κινητήρα κοστίζει 24.370 ευρώ, ενώ κάθε 48 μήνες πρέπει να αλλάζει το ρεζερβουάρ καυσίμου. Αυτό είναι κατασκευασμένο από βουλκανισμένο καουτσούκ με πολλαπλά στρώματα ενισχυμένων υφασμάτων και Kevlar και κοστίζει 37.500 ευρώ.

Η βαφή του αυτοκινήτου κοστίζει 47.000 ευρώ και η Bugatti λέει πως δεν πρέπει να χρησιμοποιείται πλυστικό μηχάνημα για τον καθαρισμό. Το πλύσιμο του αυτοκινήτου πρέπει να γίνεται στο χέρι, χρησιμοποιώντας ειδικό εξοπλισμό.

Έτσι το συνολικό κόστος συντήρησης της Bugatti Chiron Pur Sport μέσα σε 4 χρόνια ανέρχεται σε 328.300 ευρώ χωρίς στα χρήματα αυτά να υπολογίζεται ο ΦΠΑ, τα εργατικά, τα έξοδα αερομεταφοράς και τα έξοδα ταξιδιού. Έτσι καταλαβαίνεις πως το κόστος συντήρησης ξεπερνά τα 500.000 ευρώ.

Για εκείνους που αγοράζουν μια Chiron Pur Sport ως επένδυση και την κλείνουν σε ένα γκαράζ χωρίς να διανύουν με αυτή χιλιόμετρα, η Bugatti ζητά 89.500 ευρώ κάθε 14 μήνες για να κάνει τις απαιτούμενες εργασίες συντήρησης.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr