Δες όλες τις λεπτομέρειες της υπερσπάνιας Porsche 911 (993) GT1 Strassenversion

Σχετικά άρθρα

Αν θεωρείται η Porsche 911 (996) GT1 Strassenversion εξαιρετικά σπάνια, ο προκάτοχος της είναι ακόμα πιο δυσεύρετος. Ο λόγος για την Porsche 911 (993) GT1, γι’αυτό και στο πρόσφατο Concorso d’Eleganza Villa d’Este κάποιος τυχερός ιδιοκτήτης έδωσε το παρόν με το αυτοκίνητο του, και μέσω του παρακάτω video έχεις την ευκαιρία να θαυμάσεις το κάθε τι πάνω του.

Η 911 (993) GT1 Strassenversion βγήκε στην παραγωγή σε μόλις δύο αυτοκίνητα, καθώς προκειμένου να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς, οι κατασκευαστές των αγωνιστικών αυτοκινήτων GT1 χρειαζόταν να κατασκευάσουν τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο δρόμου, το οποίο να ήταν προς πώληση στο ευρύ κοινό.

Ο Norbert Singer, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για το αγωνιστικό τμήμα της Porsche, εκμεταλλεύτηκε αυτόν τον κανόνα και τον ανέτρεψε. Έτσι, αντί να τροποποιήσει ένα αυτοκίνητο δρόμου σε αγωνιστικό (όπως η McLaren F1, η Jaguar XJ220 ή Ferrari F40), σχεδίασε πρώτα το αγωνιστικό αυτοκίνητο, με το αυτοκίνητο για τον δρόμο να μην ήταν παρά ένα ελαφρώς πιο πρακτικό αγωνιστικό για τον δρόμο.

Για την κίνηση της 911 (993) GT1 Strassenversion φροντίζει ένας υγρόψυκτος, επίπεδος twin-turbo κινητήρας με χωρητικότητα 3.600 κ.εκ, απόδοσης 600 ίππων στις 7.200 σ.α.λ. και 612 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου στους πίσω τροχούς. Με βάρος 1.050 κιλών, τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr