Εκπληκτική τιμονιέρα της Fanatec για το Gran Turismo

Σχετικά άρθρα

Η Fanatec αποκάλυψε σήμερα τη νέα τιμονιέρα με direct-drive τεχνολογία, η οποία είναι συμβατή με το PlayStation, καθώς πρόκειται να γίνει το επίσημο περιφερειακό του επερχόμενου Gran Turismo. Το επίσημο όνομα της τιμονιέρας είναι Gran Turismo DD Pro και σε αντίθεση από τις συνήθεις τακτικές της Fanatec, είναι διαθέσιμη μόνο ως πλήρες πακέτο.

Γενικά, η Fanatec προσφέρει mix and match προϊόντα και αξεσουάρ, που επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν μια σύνθεση σύμφωνα με τις επιθυμίες τους. Ωστόσο, το κουτί της GT DD Pro περιλαμβάνει το τιμόνι, τη βάση της τιμονιέρας και τα πεντάλ.

Η βάση είναι τεχνολογίας direct drive, η οποία είναι ότι καλύτερο για sim racing παιχνίδια. Στις βάσεις με direct drive, το τιμόνι συνδέεται απευθείας στον άξονα του κινητήρα, πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι δυνάμεις που μεταδίδονται από τον οδηγό στο παιχνίδι και από το παιχνίδι στον οδηγό δεν επηρεάζονται από ξεχωριστούς εξαρτημένους κινητήρες που συνδέονται με ζώνες ή συστήματα μετάδοσης. Αυτό επιτρέπει μια πολύ ακριβέστερη, αναλογική απόκριση.

Η Fanatec ανέπτυξε έναν νέο custom κινητήρα για το CSL DD, με έναν σύνθετο άξονα από ανθρακονήματα. Η μείωση του βάρους του άξονα του κινητήρα σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί να επιταχυνθεί γρηγορότερα, έχοντας μια πιο responsive δράση στις εντολές του χειριστή.

Επιπλέον, ο κινητήρας χρησιμοποιεί μια νέα τεχνολογία που ονομάζεται “FluxBarrier”. Η Fanatec δεν εξηγεί πλήρως τι είναι αυτή, αλλά υποθέτουμε ότι είναι μια μέθοδος που προστατεύει τη μαγνητική ροή από τον κινητήρα για να κάνει τη μονάδα πιο αποτελεσματική. Ο κινητήρας παρέχει ροπή έως και 5 Nm στην τυπική τροφοδοσία, αλλά αυτή μπορεί να ανέλθει στα 8 Nm με το προαιρετικό κιτ, Boost 180. Η Fanatec λέει ότι δεν υπάρχει ανάγκη για ενεργή ψύξη, με το πλαίσιο -κατεργασμένο από αλουμίνιο- να λειτουργεί ως ψύκτρα.

Η βάση CSL DD διαθέτει τέσσερις θύρες RJ12 για επιπλέον περιφερειακά της Fanatec, USB-C και μια dataport της Fanatec στο πίσω μέρος. Είναι συμβατή με τα τιμόνια Podium, Clubsport και CSL, με όλα τα πεντάλ της Fanatec, καθώς και με τα λεβιέ και τα χειρόφρενα ClubSport.

Εκτός από τη βάση της τιμονιέρας, το GT DD Pro πακέτο διαθέτει και ένα ειδικό τιμόνι, σχεδιασμένο σε συνεργασία με την Polyphony Digital, ειδικά για το Gran Turismo. Αυτό έχει διάμετρο 280 χλστ. (11 ιντσών) και είναι κατασκευασμένο ένα σύνθετο υλικό από υαλοβάμβακα/πλαστικό. Πάνω του διαθέτει όλα τα κουμπιά που θα χρειαστείς, όχι μόνο για την πλοήγηση στα μενού του PlayStation.

Διαθέτει επίσης τα πρόσθετα κουμπιά ελέγχου που θα εκτιμήσουν οι παίκτες Gran Turismo για τον έλεγχο της οθόνης πολλαπλών λειτουργιών και τη γρήγορη πρόσβαση στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, την κατανομή του συστήματος πέδησης, τις ρυθμίσεις του κεντρικού διαφορικού και της χαρτογράφησης του κινητήρα.

Φυσικά, υπάρχουν και LED λυχνίες στο πάνω μέρος του τιμονιού, που υποδηλώνουν τις στροφές ανά λεπτό του κινητήρα, με μια λευκή OLED οθόνη να περιέχει διάφορες πληροφορίες και την τηλεμετρία του οχήματος. Τέλος, το πακέτο συνοδεύεται από ένα σετ με δύο πετάλια, σε μεταλλική κατασκευή. Και τα δύο πεντάλ φρένων και γκαζιού διαθέτουν 12-bit αισθητήρες Hall, για την ακριβή ανίχνευση της θέσης του πεντάλ.

Η τιμή για το κιτ GT DD Pro ξεκινά από τα €699,95 και οι προπαραγγελίες θα ξεκινήσουν από αύριο, Παρασκευή 26 Νοεμβρίου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr