Ένα νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατέθεσε η Toyota, με την ιαπωνιlκή εταιρία να περιγράφει σε αυτό τον τρόπο λειτουργίας ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σήμερα διαθέτουν κιβώτιο ταχυτήτων 1 σχέσης, ενώ ελάχιστα είναι αυτά, όπως η Porsche Taycan που φέρει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 2 σχέσεων.

Η Toyota θέλει να δημιουργήσει ένα κιβώτιο που προσομοιώνει την λειτουργία ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, με τον οδηγό να κάνει χρήση ενός “ψευδοσυμπλέκτη” και ενός ψευδοεπιλογέα ταχυτήτων, έτσι ώστε το κιβώτιο να ρυθμίζει την ροπή του ηλεκτροκινητήρα και να δημιουργεί την αίσθηση ενός κανονικού χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.

Το κιβώτιο υποστηρίζει τρεις διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας: χειροκίνητες αλλαγές με χρήση του ψευδοσυμπλέκτη, χειροκίνητες αλλαγές χωρίς χρήση του ψευδοσυμπλέκτη και πλήρως αυτόματη λειτουργία.