Αυτή η Ferrari 308 GTBi όταν βγήκε από το εργοστάσιο της Ferrari πριν σχεδόν 40 χρόνια φορούσε έναν 3,0-λιτρο ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα, ο οποίος απέδιδε 255 άλογα (240 στην Αμερική), με τον περιοριστή στροφών να επέμβαινε στις 7.700 σ.α.λ. Ο Mike, όμως, ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, θέλησε να εκσυγχρονίσει το ιταλικό αυτοκίνητο, με σκοπό να το χρησιμοποιεί σε time attack εκδηλώσεις.

Γι’αυτό και τοποθέτησε στην πλάτη του αυτοκινήτου τον K24 κινητήρα της Honda, μαζί με ένα turbo. Ο εν λόγω κινητήρας έχει χωρητικότητα 2,4 λίτρα και ήταν στην παραγωγή από το 2001 έως το 2016. Αποτέλεσε το κινητήριο σύνολο για αρκετά μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας, όπως το Accord, το Odyssey, το Element, το CR-V, και η απόδοση του -ανάλογα την περίσταση- κυμαινόταν από 160 άλογα και 218 Nm ροπής έως 200 άλογα και 232 Nm ροπής.

Με τον ιαπωνικό κινητήρα να είναι “αλεξίσφαιρος”, η απόδοση του πλέον ανέρχεται στα 1.000 άλογα.