Εδώ και περίπου δύο χρόνια η Aston Martin διανύει την “εποχή” Lawrence Stroll, καθώς ο Καναδός δισεκατομμυριούχος αγόρασε ένα πολύ σημαντικό μέρος του μετοχικού κεφαλαίου της βρετανικής εταιρίας, δίνοντας σε αυτή την απαραίτητη οικονομική ανάσα που χρειάζεται.

Για να διασφαλιστεί η μακροζωία και η κερδοφορία της, η Aston Martin έχει σχέδιο για το εγγύς μέλλον να γίνει εταιρία σπορ αυτοκινήτων που να μοιάζει περισσότερο με τη Ferrari και να στηριχθεί στη δύναμη του μετόχου της, της Mercedes, ώστε να προχωρήσει στην ηλεκτροκίνηση.

Ο CEO της εταιρίας, Tobias Moers, δήλωσε σχετικά:

Όταν ήρθα, η Aston Martin ήταν μια εταιρία με βάση την παραγωγή αντί για τη μηχανολογία, κάτι που για μια επιχείρηση πολυτελείας αυτοκινήτων είναι τρελό. Σε μια εταιρία αυτού του μεγέθους, χρειάζεσαι μέγιστη ευελιξία και ευστροφία.

Από τη στιγμή που ο Moers πήρε τα ηνία της Aston Martin το 2020, το ποσοστό των εξατομικευμένων παραγγελιών έχει αυξηθεί από το 6% των συνολικών πωλήσεων στο 50%. Αυτό το νούμερο είναι μικρότερο από τη Ferrari, το οποίο σύμφωνα με τους αναλυτές είναι κοντά στο 55%, αλλά είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για τη βρετανική εταιρία.

Για να διευκολυνθούν οι αυξανόμενες bespoke παραγγελίες, η Aston Martin θέλει να φτιάχνει τα δικά της καθίσματα και τιμόνια, προκειμένου να γίνεται η εφαρμογή των υλικών πιο οικονομική. Επιπλέον, μοναδικά projects, όπως η Valkyrie που απαιτούν δαπανηρές προσπάθειες για την έρευνα και την ανάπτυξη, καθώς και την παραγωγή είναι πολύ δύσκολο να ξανά δούμε στο μέλλον.

Αντίθετα, η Aston Martin θα επικεντρωθεί σε πιο κερδοφόρα sport αυτοκίνητα και ελπίζει να φτάσει να πουλά 10.000 μονάδες ετησίως, όπως η Ferrari έως το 2025, προκειμένου να καταστήσει βιώσιμη την ανάπτυξη νέων μοντέλων.