Η Mercedes δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει τη “zero-pod” φιλοσοφία καθώς θα κληθεί να πάρει μια κρίσιμη απόφαση για το μέλλον του φετινού μονοθεσίου της (W13) μετά το Ισπανικό Grand Prix.

Η ομάδα που προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα του porpoising, βλέπει τον αγώνα της Βαρκελώνη ως το GP που θα καθορίσει τα επόμενα βήματά της, μιας και θα συγκρίνει τα δεδομένα που θα συλλέξει, με τα δεδομένα που έχει από τη διάρκεια των δοκιμών του Φεβρουαρίου, με το μονοθέσιο που συμμετείχε στις δοκιμές εξέλιξης να διέθετε sidepod.

O Toto Wolff δήλωσε πως η Mercedes θα φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις στη Βαρκελώνη, προσθέτοντας:

Δεν μπορώ να αποκλείσω τίποτα, αλλά πρέπει να μην έχουμε καμία αμφιβολία για την απόφαση που θα πάρουμε. Έχουμε κατασκευάσει υπέροχα αυτοκίνητα στο παρελθόν και πιστεύουμε ότι αυτή είναι η διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουμε. Η Βαρκελώνη σίγουρα θα είναι μια χρονική στιγμή όπου μπορούμε να συσχετιστούμε με αυτό που είδαμε τον Φεβρουάριο και να συγκεντρώσουμε περισσότερα δεδομένα.

Επίσης, με ενοχλεί που λέω το ίδιο πράγμα για τη συλλογή δεδομένων και την πραγματοποίηση δοκιμών, αλλά είναι φυσική και όχι μυστικισμός και επομένως πρέπει να αναλύσεις τα δεδομένα.

Αν δείτε το δικό μας μονοθέσιο σε σχέση με τα μονοθέσια των άλλων ομάδων, οι άκρες του δικού μας δαπέδου είναι πολύ πιο φαρδιές. Αυτό ενδεχομένως να δημιουργεί μεγαλύτερη αστάθεια. Νομίζω ότι εκεί διαφέρει η ιδέα μας.

Είναι σαφές ότι το αυτοκίνητο που είχαμε στις δοκιμές της Βαρκελώνης είναι πολύ πιο αργό στα χαρτιά από το τωρινό, αλλά πρέπει να μάθουμε πως μπορούμε να κάνουμε το τρέχον αυτοκίνητο να λειτουργήσει προβλέψιμα για τους οδηγούς. Είμαστε πιστοί στην τρέχουσα ιδέα. Δεν κοιτάμε τι κάνουν οι άλλες ομάδες για να δούμε εάν μας αρέσει περισσότερο ή όχι.

Στην πραγματικότητα, πρέπει να καταλάβουμε, προτού αποφασίσουμε να κάνουμε αλλαγή στον σχεδιασμό, ποιο είναι το πρόβλημα που ο zero-pod σχεδιασμός δεν αποδίδει. Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά του σχεδιασμού αυτού. Πρέπει να απαντήσουμε σε πολλά ερωτήματα.

Είναι ξεκάθαρο πως το μονοθέσιο έχει μεγάλες δυνατότητες, είναι πολύ γρήγορο, αλλά πρέπει να καταλάβουμε πως μπορούμε να το ξεκλειδώσουμε. Είναι πολύ δύσκολο στην οδήγηση στο όριο και δύσκολα μπορείς να το κρατήσεις εντός του ιδανικού παραθύρου λειτουργίας.

Η διαδικασία ανάλυσης παίρνει χρόνο και πολλές φορές τα δεδομένα δεν συνάδουν με ότι μας λένε ο Lewis και ο George. Οι δυο τους δεν έχουν στα χέρια τους ένα αυτοκίνητο που είναι ωραίο στην οδήγηση. Είναι μια πρωτόγνωρη κατάσταση για εμάς και αυτό το κάνει πιο δύσκολο.

Στις σχετικές ειδήσεις ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes, Ola Kallenius, ξεκαθάρισε πως η εταιρία του θα παραμείνει στην Formula 1 λόγω της δημοτικότητας που αυτή προσφέρει.