H B8 4.6 είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα που κατασκεύασε ποτέ η Alpina. Η BMW είχε ήδη προσπαθήσει να βάλει έναν V8 στην Σειρά 3 (E36), αλλά δεν κατάφερε να βγάλει στην παραγωγή μια έκδοση που θα μπορούσε να βγαίνει από την κανονική γραμμή παραγωγής του μοντέλου. Ωστόσο, η Alpina το έκανε, αφού πρώτα χρειάστηκε να ζητήσει από την BMW να υποβάλει σε 42 τροποποιήσεις το αμάξωμα για να χωρέσει ο κινητήρας.

Μιλώντας για αυτόν, ο κινητήρας βασίζεται στον 4,0-λίτρο V8 της BMW από την 540i (E34), αλλά η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ του κινητήρα της Σειράς 5 και του κινητήρα της Alpina είναι ο κυβισμός. Καθώς οι θάλαμοι του V8 κινητήρα της BMW είχαν επίστρωση Nicasil (και αργότερα Alusil), το μπλοκ δεν μπορούσε απλώς να υπερκυβιστεί και η γερμανική εταιρία έπρεπε να χυτεύσει ένα εντελώς νέο μπλοκ ειδικά για την Alpina.

Ο κινητήρας της Alpina διέθετε έμβολα της Mahle υψηλότερης συμπίεσης, αλλαγή στον χρονισμό των βαλβίδων και επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο της Motronic. Επιπλέον, ο κινητήρας της Alpina χρειαζόταν νέο κάρτερ, επειδή αυτός ήταν τοποθετημένος βαθιά στο μηχανοστάσιο της E36, που το κάρτερ της 540i δεν χωρούσε.

Το νέο κάρτερ ήταν πολύ ρηχό στο μεγαλύτερο μέρος του μήκους του, αλλά είχε ένα πολύ βαθύ τμήμα στο μπροστά μέρος. Το νέο βάθος του κάρτερ απαιτούσε μια νέα αντλία λαδιού, ειδική παραγγελία της Alpina στην Arri, έναν Γερμανό κατασκευαστή φωτογραφικών μηχανών. Συνεχίζοντας, ο κινητήρας είχε νέο σύστημα εξάτμισης και νέους καταλύτες.

Η απόδοση της Alpina B8 4.6 ήταν 333 άλογα, 7 ίππους λιγότερους από τον Β10, επειδή ο Β8 έχει διαφορετική πολλαπλή εξαγωγής, με την ροπή του να ήταν στα 470 Nm. Μόλις στις 1.000 σ.α.λ. ο κινητήρας παρήγαγε 350 Nm, που ήταν η μέγιστη ροπή μιας M3 Evo. Η B8 ήταν διαθέσιμη μόνο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων κατασκευασμένο από την Getrag και για να διασφαλιστεί ότι ο πίσω άξονας δεν θα υπερθερμαινόταν σε σταθερές υψηλές ταχύτητες, η B8 4.6 είχε ένα τεράστιο ραβδωτό κάλυμμα διαφορικού, όμοιο με αυτό της Alpina B6 2.8 (E21),

Η Alpina B8 4.6 ήταν ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ήταν πάνω από 280 χλμ/ώρα, νούμερα καλύτερα από την M3 (E36).

Από πλευράς ανάρτησης, η B8 είχε την ίδια με την ανάρτηση της B3 3.2, με αμορτισέρ αερίου της Bilstein μπροστά και πίσω. Η μόνη διαφορά με την B3 3.2 ήταν ότι η B8 είχε το σύστημα ASC+T στάνταρ. Τα μπροστινά φρένα ήταν αναβαθμισμένα, με αεριζόμενους δίσκους και ειδικές -κατά παραγγελία- δαγκάνες, ενώ τα πίσω φρένα ήταν της M3. Οι τροχοί της B8 ήταν 17 ιντσών με ελαστικά Michelin διαστάσεων 235/40 μπροστά και 265/35 πίσω.

Η παραγωγή της Alpina B8 4.6 ξεκίνησε τον Απρίλιο του 1995 και ολοκληρώθηκε το 1998. Συνολικά κατασκευάστηκαν 221 αυτοκίνητα όλων των εκδόσεων αμαξώματος. Η πιο σπάνια ήταν η B8 4.6 Convertible, καθώς κατασκευάστηκαν μόνο 23 αυτοκίνητα. Η B8 4.6 Touring κατασκευάστηκε σε 78 αυτοκίνητα, με την Coupe να κατασκευάζεται στον ίδιο αριθμό, ενώ τα υπόλοιπα ήταν sedan. Τέλος, η Alpina κατασκεύασε επίσης την B8 4.0 με 313 ίππους και βγήκε στην παραγωγή σε μόλις 5 αυτοκίνητα που όλα πωλήθηκαν στην Ιαπωνία.

Πρόσφατα, η γερμανική εταιρία CW Automotive έβγαλε προς πώληση την Alpina B8 4.6 με αύξοντα αριθμό 6, ζητώντας 60.500 ευρώ για να την αποχωριστεί. Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε τον Ιούλιο του 1995 και συνολικά έχει διανύσει 167.760 χλμ.