Επίσημο: Νέα Maserati GranTurismo με έως 761 άλογα

Σχετικά άρθρα

Η Maserati παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά της GranTurismo που εκτός από βενζινοκίνητη είναι διαθέσιμη και ως αμιγή ηλεκτρική. Αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που προσφέρεται και ως 100% ηλεκτρικό, με την GranTurismo Folgore, όπως ονομάζεται να έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 761 ίππων με 1.350 Nm ροπής.

Το ηλεκτρικό σύστημα είναι τεχνολογίας 800 Volt, με τη μπαταρία να έχει χωρητικότητα 92,5 kWh και να είναι τοποθετημένη σε διάταξη T-bone στο πάτωμα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα. Με χρήση ταχυφορτιστή, η μπαταρία αποκτά 100 χιλιόμετρα αυτονομίας μέσα σε 5 λεπτά φόρτισης.

Η βενζινοκίνητη έκδοση εξοπλίζεται με τον 3,0-λιτρο twin-turbo V6 κινητήρα τη MC20 αλλά αντί για ξηρό κάρτερ έχει υγρό. Αποδίδει 490 άλογα με 600 Nm ροπής στην έκδοση Modena και 550 άλογα με 650 Nm ροπής στην έκδοση Trofeo. Και στις δύο η κίνηση στέλνεται στον πίσω άξονα μέσω ενός 8-τάχυτο αυτόματου κιβωτίου, με την Modena να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 13 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 302 χλμ/ώρα, ενώ η Trofeo χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ/ώρα, 11,4 δευτερόλεπτα για τα 0-200 χλμ/ώρα και έχει τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα.

Στιλιστικά η νέα GranTurismo υιοθετεί τη πιο πρόσφατη σχεδιαστική ταυτότητα της Maserati που είδαμε αρχικά στην MC20, με τις ζάντες να είναι διαστάσεων 20″ μπροστά και 21″ πίσω με ελαστικά 265/35 ZR20 και 295/30 ZR21 αντίστοιχα.. Η Folgore έχει ειδικές ζάντες και βελτιωμένη κατά 7% αεροδυναμική.

Περισσότερο από το 65% της νέας GranTurismo είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, με το μήκος της να φτάνει τα 4,959 μέτρα (4,966 μέτρα η Trofeo), το πλάτος τα 1,957 μέτρα, το ύψος τα 1,353 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,929 μέτρα.

Η πλατφόρμα που χρησιμοποιεί είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, μαγνήσιο και χάλυβα, με την ανάρτηση να διαθέτει διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα ελατήρια αέρα να είναι στον βασικό εξοπλισμό.

Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις ζυγίζουν 1.795 κιλά, ενώ η ηλεκτρική 2.260 κιλά, η οποία έχει κατανομή βάρους 50-50, σε σύγκριση με το 52-48 των εκδόσεων με τον κινητήρα βενζίνης.

Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,2″, head-up display, οθόνη αφής 12,3″ και μια επιπλέον οθόνη αφής 8,8″ για τη ρύθμιση του κλιματισμού που σύμφωνα με την ιταλική φίρμα, προσφέρει τον “πιο απλό και πιο γρήγορο ψηφιακό έλεγχο κλιματισμού στην αγορά”.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr