Η McLaren τερμάτισε φέτος στη 5η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, πίσω από τις Red Bull, Ferrari, Mercedes και Alpine. Αυτή ήταν η χειρότερη θέση που τερματίζει από το 2019 (2019 – 4η θέση, 2020 – 3η θέση, 2021 – 4η θέση) και ο Andreas Seidl δήλωσε πως εάν δεν ολοκληρωθεί η νέα αεροδυναμική σήραγγα που ετοιμάζει η ομάδα στα κεντρικά της στο Woking είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί υψηλότερα στο πρωτάθλημα.

Η σήραγγα αναμένεται να είναι έτοιμη μέσα στο 2023, με τον Seidl να προσθέτει πως η 5η θέση ήταν μια δίκαιη θέση για τη φετινή απόδοση της McLaren, ενώ δήλωσε χαρούμενος που η ομάδα:

Έχει κάνει σημαντικά βήματα προς τα εμπρός σε ότι έχει να κάνει την επιχειρησιακή πλευρά, τις μεθοδολογίες και τις διαδικασίες που χρησιμοποιούμε.

Ο Seidl είπε πως εάν η νέα αεροδυναμική σήραγγα τεθεί σε λειτουργία εντός του 2023 τότε η ομάδα θα έχει βασικό πλεονέκτημα για τις σεζόν του 2024 και 2025, λέγοντας επίσης:

Ακόμη και αν δεν έχουμε τις υποδομές, κυρίως την αεροδυναμική σήραγγα, για την ανάπτυξη του μονοθεσίου του επόμενου έτους, ελπίζω να εφαρμόσουμε τις γνώσεις που αποκτήσαμε φέτος και να κάνουμε ένα βήμα μπροστά για την επόμενη χρονιά. Έτσι θα έκρινα τη σεζόν.

Αν συνεχίσουμε να κάνουμε βήματα ως ομάδα, όπως κάναμε φέτος, ακόμα κι αν δεν είναι τόσο ορατά όσον αφορά τα αποτελέσματα, είμαι περισσότερο από σίγουρος ότι μπορούμε να κάνουμε αυτό το βήμα στο μέλλον και μετά να επιστρέψουμε σε μια θέση που θα παλεύουμε τακτικά για νίκες κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Για να πετύχει τους στόχους της η McLaren θα προχωρήσει σε προσλήψεις μέσα στους επόμενους 12 μήνες για να να ενισχύσει την ομάδα των μηχανικών και την αεροδυναμική της ομάδα, με τον Seidl να τονίζει:

Πιστεύω ότι αυτή είναι σίγουρα μια από τις αδυναμίες που έχουμε αυτή τη στιγμή στην ομάδα. Και ελπίζουμε, με την προσέλκυση περισσότερων μηχανικών τον επόμενο χρόνο θα είμαστε σε θέση να κάνουμε ένα ακόμη βήμα.

Ο Seidl εξήγησε επίσης ότι τα σημαντικά προβλήματα στο σύστημα πέδησης που αντιμετώπισε η McLaren στις δοκιμές του χειμώνα και στον εναρκτήριο αγώνα στο Μπαχρέιν είχαν μακροπρόθεσμες συνέπειες για την ομάδα, οι οποίες μπορεί να γίνουν αισθητές μέχρι την επόμενη χρονιά.

Πιστεύω ότι είχε πολλές συνέπειες για εμάς ως ομάδα για διαφορετικούς λόγους. Πρώτα απ’ όλα, προφανώς, με τις δοκιμές να είναι τόσο περιορισμένες στις μέρες μας και να μπαίνουμε σε μια εντελώς νέα εποχή της Formula 1, με εντελώς νέα μονοθέσια, και μετά να χάνουμε τις μισές δοκιμές, σε σύγκριση με όλους τους άλλους, σίγουρα μας έβαλε σε μια δύσκολη θέση σε ότι αφορά την προετοιμασία για τη σεζόν.

Τότε έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε επίσης πολλούς πόρους, σε μια εποχή που θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε όλους τους πόρους απλώς για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, αντί να διορθώσουμε τα προβλήματα στα φρένα.

Ήταν επίσης κάτι που νομίζω ότι μας έβαλε σε δύσκολη θέση ακόμα περισσότερο και σε κάποιο βαθμό, πιθανότατα είχε και αντίκτυπο στην εξέλιξη του μονοθεσίου του επόμενου έτους, επειδή δεν μπορέσαμε να ξεκινήσουμε την ανάπτυξη του όσο νωρίς θέλαμε.