Nio EC7 με έως 940 χλμ αυτονομίας

Σχετικά άρθρα

H Nio αποκάλυψε σήμερα το EC7, ένα πολυτελές coupe-SUV μοντέλο, το οποίο πρακτικά τοποθετείται απέναντι στα Audi Q8 E-tron Sportback και BMW iX. Τα αποκαλυπτήρια του αυτοκινήτου έγιναν παραμονή Χριστουγέννων κατά την ετήσια εταιρική εκδήλωση, Nio Day 2022, που πραγματοποιήθηκε στο Hefei, στο Διεθνές Συνεδριακό και Εκθεσιακό Κέντρο Binhu.

Το EC7 αποτελεί την coupe έκδοση του ES7, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.968 χλστ., το πλάτος του τα 1.974 χλστ., το ύψος του τα 1.714 χλστ., και το μεταξόνιο του τα 2.960 χλστ. Η Nio ισχυρίζεται ότι το EC7 είναι το πιο αποδοτικό αεροδυναμικά SUV στον κόσμο, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23 Cd. Η αυτοκινητοβιομηχανία τονίζει τα χαρακτηριστικά βελτιστοποίησης της ροής του αέρα, όπως το ενεργό κλείστρο της μπροστινής μάσκας και το ενεργό σπόιλερ -εκτός από την κεκλιμένη οροφή του.

Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας ανά άξονα, που αποδίδουν συνδυαστικά 653 άλογα με 850 Nm ροπής. Η δύναμη αυτή επιτρέπει στο ES7 να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Προσφέρονται τρεις μπαταρίες, με την βασική να είναι χωρητικότητας 75 kWh και να χαρίζει 490 χιλιόμετρα αυτονομίας, με την μπαταρία των 100 kWh να χαρίζει αυτονομία 635 χιλιομέτρων ανά φόρτιση. Η αυτονομία με την μπαταρία των 150 kWh ανέρχεται στα 940 χλμ.

Αυτό θεωρητικά καθιστά το EC7 ένα από τα ηλεκτρικά με τη μεγαλύτερη αυτονομία στην αγορά. Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι όλα αυτά τα στοιχεία βασίζονται στον κύκλο πιστοποίησης CLTC της Κίνας, ο οποίος τείνει να δίνει υψηλότερες ενδείξεις από το σύστημα WLTP της Ευρώπης.

Όπως και το ES7, το EC7 διαθέτει LiDAR, 7 κάμερες υψηλής ανάλυσης 8MP, 4 φωτοευαίσθητες κάμερες 3MP, ραντάρ κυμάτων 5 χιλιοστών και 12 αισθητήρες υπερήχων. Όλοι αυτοί οι αισθητήρες υποστηρίζουν το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Nio που υπόσχεται “αυτόνομη εμπειρία οδήγησης από σημείο σε σημείο σε αυτοκινητόδρομους καθώς και σε αστικές περιοχές”.

Το αυτοκίνητο έχει μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 2 τόνων και οι τιμές του ξεκινούν στη Κίνα από τα 488.000 yuan (65.450 ευρώ) για την έκδοση με την μπαταρία των 75 kWh, από 546.000 yuan (73.220 ευρώ) για την έκδοση με την μπαταρία των 100 kWh, και από 418.000 yuan (56.060 ευρώ) για την έκδοση χωρίς μπαταρία, ώστε να κάνεις χρήση τους σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών της Nio.

Η κυκλοφορία του στην αγορά της Κίνας έχει οριστεί για τον Μάιο του 2023, με την κινέζικη εταιρία να μην έχει κάνει ακόμα γνωστά τα σχέδια της για το αν θα το φέρει στην Ευρώπη.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Mazda EZ-6 και Arata concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του 6. Ονομάζεται EZ-6, αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda και θα είναι διαθέσιμο...

Italdesign Quintessenza Concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Italdesign παρουσίασε το Quintessenza Concept, ένα πρωτότυπο που όπως αναφέρει η εταιρία έχει δημιουργηθεί "ως η τέλεια ενσάρκωση της...

BYD Fang Cheng Bao Super 9

Η Fang Cheng Bao είναι η high-end μάρκα της BYD και στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το Super 9, ένα εντυπωσιακό speedster πρωτότυπο που...