Στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού, η Pagani παρουσίασε την έκδοση Codalunga της Huayra, με την οποία αποτίει φόρο τιμής στα διαχρονικά σχήματα των Ιταλών coachbuilders και αγωνιστικών αυτοκινήτων της δεκαετίας του 1960.

1

Το εν λόγω project γεννήθηκε από το κοινό όραμα ενός πελάτη και των σχεδιαστών της εταιρίας, με την Huayra Codalunga να βγαίνει σε περιορισμένη παραγωγή μόλις πέντε εξατομικευμένων αυτοκινήτων. Όπως είναι φυσικό, όλα είναι sold out, παρότι η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τα 7 εκατομμύρια ευρώ.

Το Δεκέμβριο παραδόθηκε το πρώτο εκ των αυτοκινήτων, με την ιταλική εταιρία να δίνει στη δημοσιότητα ένα video από αυτό. Επιπλέον, και το δεύτερο αυτοκίνητο είναι έτοιμο να παραδοθεί στον τυχερό πελάτη, με την Pagani να μας δείχνει το spec που επέλεξε αυτός, μέσα από τέσσερις φωτογραφίες.

2

Η Huayra Codalunga δημιουργήθηκε από το ειδικό τμήμα για ιδιαίτερα projects της εταιρίας, με όνομα Pagani Grandi Complicazioni. Το πίσω κάλυμμα του κινητήρα έχει ένα τεράστιο αποτύπωμα 3,7 τ.μ. και είναι 360 χλστ. μακρύτερο από αυτό της “απλής” Huayra.

3

Μηχανικά, κάτω από αυτό το νέο κάλυμμα βρίσκεται ένας αναβαθμισμένος V12 twin-turbo, χωρητικότητας 6,0 λίτρων, που παράγει 840 ίππους και 1.100 Nm ροπής.

4

Στο πίσω μέρος δεν υπάρχουν πίσω γρίλιες, επιτρέποντας την ανεμπόδιστη θέα στο σύστημα εξάτμισης της Codalunga, το οποίο ζυγίζει μόλις 4,4 κιλά χάρη στη χρήση τιτανίου, ενώ έχει και κεραμική επίστρωση.