Επίσημο: Alpine A290_β concept

Σχετικά άρθρα

Χθες το βράδυ βρεθήκαμε καλεσμένοι της Alpine Ευρώπης στο Μπρίστολ της Αγγλίας ως το μοναδικό μέσο ενημέρωσης από την Ελλάδα, για την παρουσίαση του A290_β (beta). Η παρουσίαση έγινε στο υπόστεγο όπου πριν περίπου 3 δεκαετίες συναρμολογούνταν το θρυλικό αεροπλάνο Concorde.

Στο Brabazon hangar έδωσαν το παρόν και οι οδηγοί της Formula 1 της γαλλικής ομάδας, Pierre Gasly και Esteban Ocon, καθώς και ο επικεφαλής της, Otmar Szafnauer, ενώ ο CEO της μάρκας, Laurent Rossi, τόνισε:

Το A290_β αντικατοπτρίζει την πρώτη φάση της νέας εποχής Alpine, το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση του αμιγώς ηλεκτρικού “Dream Garage” του 2024. Αυτό το εκθεσιακό μοντέλο πόλης γράφει από την αρχή τους κανόνες των “hot hatches”.

Το A290_β αξιοποιεί την πλούσια κληρονομιά της Alpine, οδηγώντας την στο μέλλον, μέσω της καθημερινής εμπειρίας του πνεύματος των αγώνων, το οποίο αποτελεί πηγή έμπνευσης για τη μάρκα από τότε που αυτή δημιουργήθηκε.

Αυτό είναι ένα concept που μας δείχνει το μελλοντικό ηλεκτρικό σπορ hothatch της μάρκας του B-segment. Η έκδοση παραγωγής του θα είναι το πρώτο -από τα τρία- μοντέλο του μελλοντικού “Dream Garage”, και θα ενσαρκώνει τη νέα εποχή της Alpine, όντας σκόπιμα ηλεκτρικό και σπορ, που έχει σχεδιαστεί για να ξυπνήσει το αγωνιστικό πνεύμα κάθε λάτρη της σπορ οδήγησης και για να επανεφεύρει την έννοια του “σπορ αυτοκινήτου”.

Με το A290_β ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Alpine, καθώς η γαλλική μάρκα αξιοποιεί την κληρονομιά της, ενώ με την αγωνιστική της κληρονομία επιχειρεί την είσοδό της σε νέες κατηγορίες, όπως ένα σπορ αυτοκίνητο πόλης.

Ο σχεδιασμός, τα υλικά και η τεχνολογία αυτού του concept, ενσωματώνουν μια νέα οπτική για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα μπορούν να σταθούν επάξια τόσο στην πίστα, όσο και στις καθημερινές διαδρομές και να αποδεικνύονται συναρπαστικά για τον οδηγό και για τους επιβάτες.

Βασίζεται στο Renault 5 concept αλλά έχει ντυθεί με επιθετικό bodykit, carbon επιφάνειες και έχει μήκος 4,05 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα, ύψος 1,48 μέτρα, φορά μονομπούλωνες ζάντες 20″ και είναι τριθέσιο, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο.

Τα bucket καθίσματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, με την τριγωνική σχεδίαση του ταμπλό να αντλεί έμπνευση από το μπροστινό μέρος των μονοθεσίων της Formula 1. Το τιμόνι είναι εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά τιμόνια των A523 και A470, με την Alpine να μην αποκαλύπτει λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.

Φέρει torque vectoring, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, τετραπίστονα φρένα της Brembo και έχει τρία προγράμματα λειτουργίας (wet, dry, full).

Το A290_β ακολουθεί τη στρατηγική ονομασίας της Alpine, όπου το γράμμα Α ακολουθείται από τρία ψηφία. Ο πρώτος αριθμός αναφέρεται στο μέγεθος του οχήματος. Το 90 είναι συγκεκριμένο για τα σπορ οχήματα πολλαπλών χρήσεων της μάρκας, γνωστά ως lifestyle, ενώ τα sport μοντέλα θα έχουν τον αριθμό 10.

Το “β” αναφέρεται στις beta δοκιμές, που χρησιμοποιείται στον κόσμο του software, ήτοι τη δοκιμαστική έκδοση, λίγο πριν από την τελική έκδοση παραγωγής, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2024.

Σύμφωνα με την Alpine, το μοντέλο παραγωγής θα έχει κατά 85% παρόμοιο εξωτερικό σχεδιασμό με το πρωτότυπο, αλλά η τριθέσια διάταξη δεν θα μεταφερθεί στην έκδοση παραγωγής. Θα αποδίδει κοντά στα 215-220 άλογα χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες του, που θα είναι τοποθετημένοι ένας ανά άξονα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Pagani Alisea γιορτάζει τα 25 χρόνια της Zonda

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του τμήματος Transportation Design στο Istituto Europeo di Design (IED) του Τορίνο, το ίδιο που φοίτησε ο Αλέξανδρος Λιώκης, ετοίμασαν ένα...

Alpine A290. Στις 13 Ιουνίου η παρουσίαση του

Στο περιθώριο του φετινού 24ωρου αγώνα του Le Mans η Alpine θα παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του A290. Το ηλεκτρικό hothatch αποτελεί πρακτικά την...