Ο Jean-Philippe Imparato, CEO της Alfa Romeo αποκάλυψε πως σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας εσωτερικής έρευνας που διεξήγαγαν, οι πελάτες της μιλανέζικης εταιρίας δεν ενδιαφέρονται για τεράστιες οθόνες στο εσωτερικό των μοντέλων τους και έτσι τα μελλοντικά αυτοκίνητα της Alfa Romeo δεν θα εξοπλίζονται με τέτοιες.
Σέβομαι αυτό που κάνει η Mercedes με την ψηφιακή τεχνολογία της, φυσικά, αλλά οι πελάτες μας δεν αναζητούν οθόνες ψυχαγωγίας σε πλάτος ενός μέτρου, ούτε 200 συστήματα ψηφιακής υποβοήθησης να τα ανοιγοκλείνουν συνεχώς,
είπε ο Imparato που συνέχισε λέγοντας ότι ο τυπικός αγοραστής της Alfa δεν θέλει να ξέρει πώς θα είναι ο καιρός σε τρεις εβδομάδες, καθώς θέλει απλώς να οδηγήσει το αυτοκίνητο.
Ο Imparato ανέφερε ότι το “cannocchiale”, η χαρακτηριστική σχεδίαση του πίνακα οργάνων, θα παραμείνει, ενώ τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo θα εξοπλίζονται και με προηγμένο head-up display που θα μπορεί να προβάλει ένα “αυτοκίνητο φάντασμα” ώστε να βοηθήσει τον οδηγό να τοποθετήσει καλύτερα το αυτοκίνητο στο δρόμο. Το πρώτο μοντέλο με αυτό το head-up display θα κυκλοφορήσει το 2025 και θα βασίζεται στην STLA Brain πλατφόρμα.