Οι πιλότοι αντιδρούν για το νέο πρόστιμο του 1 εκατ. ευρώ. “Ορισμένοι βγάζουν λιγότερα από αυτό”

Σχετικά άρθρα

Οι οδηγοί της Formula 1 εξέφρασαν την αντίδρασή τους στην απόφαση της FIA να μπορεί πλέον να επιβάλει πρόστιμα έως 1 εκατομμύριο ευρώ.

Εν όψει του Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών αυτού του Σαββατοκύριακου, η FIA αποφάσισε να αυξήσει το χρηματικό πρόστιμο που μπορούν να επιβάλουν οι αγωνοδίκες στους πιλότους από τα 250.000 ευρώ στο 1 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την FIA, το ποσό αυξήθηκε επειδή αυτό είχε μείνει ανέγγιχτο τα τελευταία 12 χρόνια και “δεν αντικατοπτρίζει τις τρέχουσες ανάγκες του μηχανοκίνητου αθλητισμού”.

Οι οδηγοί τιμωρούνται συνήθως σε πρόστιμα χιλιάδων ευρώ όταν υπερβαίνουν την ταχύτητα στο pit lane. Στο GP του Κατάρ, επιβλήθηκε στον Lewis Hamilton πρόστιμο 50.000 ευρώ, με αναστολή 25.000 ευρώ, επειδή διέσχισε με τα πόδια την πίστα μετά το ατύχημα που είχε με τον George Russell.

Ο οδηγός της Haas, Kevin Magnussen, σχολίασε:

Δεν ξέρω τι παράβαση είναι το 1 εκατομμύριο. Ακούγεται γελοίο. Ο Charles [Leclerc] μπορεί να δώσει το ρολόι του! Αλλά εγώ θα εξαφανιζόμουν, για να μην με ξαναδούν ποτέ!

Ο Leclerc από τη μεριά του τόνισε πως ορισμένοι οδηγοί στο grid βγάζουν λιγότερα από τον μισθό τους, συγκριτικά με το 1 εκατ. ευρώ του προστίμου.

Είναι ένα τεράστιο χρηματικό ποσό. Δεν έχω ιδέα τι αξίζει μια ποινή 1 εκατομμυρίου ευρώ. Μερικοί οδηγοί βγάζουν λιγότερα από αυτό. Είναι πολλά τα λεφτά.

Ο Hamilton συμπλήρωσε πως ζήτησε τα πρόστιμα αυτά να δίνονται σε φιλανθρωπικούς σκοπούς:

Δεν είμαι σίγουρος σε τι αναφέρεται το πρόστιμο του 1 εκατ. ευρώ. Πρέπει, όταν πρόκειται για πράγματα όπως αυτό, να σκεφτούμε τι μήνυμα στέλνει σε όσους παρακολουθούν. Αν επιβληθεί σε έναν πιλότο πρόστιμο 1 εκατομμυρίου ευρώ, ας βεβαιωθούμε ότι το 100% αυτού θα πάει σε μια αιτία.

Υπάρχουν πολλά χρήματα στη βιομηχανία της Formula 1 και πρέπει να κάνουμε πολλά περισσότερα όσον αφορά τη δημιουργία καλύτερης προσβασιμότητας, καλύτερης ποικιλομορφίας, περισσότερων ευκαιριών για ανθρώπους που κανονικά δεν θα είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με ένα άθλημα σαν αυτό. Υπάρχουν τόσες πολλές αιτίες σε όλο τον κόσμο. Μόνο έτσι θα πάρουν 1 εκατομμύριο ευρώ από εμένα.

O Geroge Russell, ως διευθυντής του GPDA (Grand Prix Drivers ‘Association) χαρακτήρισε ως γελοίο και άσεμνο το πρόστιμο του 1 εκατ. ευρώ.

Πιστεύω ότι είναι αρκετά γελοίο να επιβληθεί πρόστιμο 1 εκατομμυρίου ευρώ σε έναν οδηγό. Τον πρώτο μου χρόνο στη Formula 1, είχα πενταψήφιο μισθό και στην πραγματικότητα έχασα ένα ποσό με έξι ψηφία τον πρώτο χρόνο για να πληρώσω τον προπονητή μου, να πληρώσω τις πτήσεις, να πληρώσω έναν βοηθό. Και αυτό μάλλον ισχύει για το 25% των πιλότων του grid.

Κάνουμε αυτό που αγαπάμε, επομένως δεν παραπονιόμαστε γι’ αυτό. Αλλά αν πάρετε έναν οδηγό που πιθανότατα μέχρι το τέλος του έτους χάνει πάνω από 100.000 ευρώ λόγω των επενδύσεων που πρέπει να κάνει, τι θα συμβεί εάν του επιβληθεί πρόστιμο 1 εκατ. ευρώ;

Ο Russell συμπλήρωσε πως οι οδηγοί ζήτησαν από τη FIA περισσότερη διαφάνεια σχετικά με το πού θα χρησιμοποιηθούν τα χρήματα από τα πρόστιμά της. Όταν ρωτήθηκε εάν το θέμα θα τεθεί ξανά στην ενημέρωση των οδηγών της Παρασκευής, απάντησε:

Σίγουρα. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για αυτό. Θέλουμε απλώς διαφάνεια και κατανόηση. Νομίζω ότι ήδη τα πρόστιμα έχουν ξεφύγει από τον έλεγχο. Στον [Max] Verstappen επιβλήθηκε πρόστιμο 50.000 για το άγγιγμα ενός αυτοκινήτου. Ο Lewis [Hamilton] τιμωρήθηκε με πρόστιμο 50.000 στο Κατάρ επειδή περπάτησε στη πίστα.

Φαίνεται ότι αυτοί οι αριθμοί έχουν ξεφύγει. Όταν υπάρχουν πολλά μεγάλα παγκόσμια ζητήματα και τόση φτώχεια σε όλο τον κόσμο, πώς μπορεί μια ομοσπονδία να επιβάλει αυτά τα εξαψήφια, επταψήφια πρόστιμα;

Έχουμε ζητήσει στο παρελθόν από τη FIA να μας πει που καταλήγουν αυτά τα πρόστιμα. Πρέπει να επανεπενδυθεί στη βάση, αλλά μέχρι στιγμής δεν είχαμε καμία απάντηση για το που πηγαίνουν.

Εάν πιστεύουν πραγματικά ότι ένα πρόστιμο 1 εκατομμυρίου ευρώ αξίζει τον κόπο και πρόκειται να επανεπενδυθεί στο άθλημα, τότε ίσως κάποιος από τους οδηγούς που αμείβονται με παχυλούς μισθούς να είναι ευτυχής να πληρώσει αυτό το πρόστιμο. Αλλά φαίνεται άσεμνο.

O Verstappen σχολίασε ειρωνικά για το θέμα:

Αν το να αγγίξεις την πίσω αεροτομή ενός άλλου μονοθεσίου είναι πρόστιμο 50.000 ευρώ, τότε θα ήθελα να μάθω τι πρόστιμο είναι το 1 εκατομμύριο ευρώ. Τότε ίσως μπορούμε να χορηγήσουμε και τα μπουκάλια κρασιών. Θα ετοιμαστώ…

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...