BMW: Τέλος οι “Made in Germany” κινητήρες εσωτερικής καύσης

Σχετικά άρθρα

Το τέλος μιας εποχής για την BMW σηματοδοτεί η απόφαση της εταιρίας να τερματίσει την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης στη Γερμανία, προκειμένου να δημιουργήσει χώρο στο εργοστάσιό της στο Μόναχο για την κατασκευή μια σειράς αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ο τελευταίος κινητήρας εσωτερικής καύσης που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο του Μονάχου ήταν ένας V8 που βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης στις 10 Νοεμβρίου.

Η BMW θα επενδύσει περίπου 400 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο, που σήμερα κατασκευάζει το i4. Σε αυτό θα κατασκευάζεται το νέο i3 που θα είναι η ηλεκτρική έκδοση της επόμενης Σειράς 3 και θα προσφέρεται τόσο ως σεντάν, όσο και ως Touring. Από το 2025 θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα που θα βασίζονται στη νέα Neue Klasse πλατφόρμα.

Πλέον, η BMW κατασκευάζει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στα εργοστάσια της στο Steyr στην Αυστρία και στο Hams Hall στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Στις σχετικές ειδήσεις, η ανανεωμένη M4, που θα μπει στη παραγωγή τον Μάρτιο του 2024 θα δυναμώσει και στην τετρακίνητη Competition έκδοση θα αποδίδει 530 άλογα.

Διάβασε επίσης

Η BMW αναπτύσσει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BYD Ocean-M Concept

Το Ocean-M Concept παρουσίασε η BYD στην έκθεση του Πεκίνου, με το πρωτότυπο να περνά στη παραγωγή μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους. Πρόκειται...