Η BMW αναπτύσσει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Σχετικά άρθρα

Η BMW είναι μια από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν έχουν ανακοινώσει το πότε θα σταματήσουν να προσφέρουν αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, υποστηρίζοντας πως ο καθορισμός ημερομηνίας για τη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων που κινούνται με βενζίνη και πετρέλαιο θα μπορούσε να αφαιρέσει τα “φθηνά αυτοκίνητα” από την αγορά, θέτοντας την ιδιοκτησία απρόσιτη για πολλούς, κάτι που το χαρακτήρισε “πολιτικά επικίνδυνο”.

Γι’αυτό η γερμανική εταιρία έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη νέων τετρακύλινδρων, εξακύλινδρων και οκτακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που θα παραμείνουν στην αγορά μέχρι και την επόμενη δεκαετία.

Ο Frank Weber, ο επικεφαλής ανάπτυξης της BMW, ανέφερε παλαιότερα πως η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα πραγματοποιηθεί εν μία νυκτί, καθώς πρέπει πρώτα να εξετάσουν ορισμένα ερωτήματα, όπως πότε θα είναι το σύστημα έτοιμο για να απορροφήσει όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πότε θα υπάρχουν οι απαιτούμενες υποδομές, όπως και πότε θα είναι έτοιμοι οι άνθρωποι γι’αυτά.

Χαρακτηριστικά, ο επικεφαλής εξέλιξης της BMW, Frank Weber, δήλωσε:

Ένα είναι σίγουρο για εμάς: χρειαζόμαστε για μερικά χρόνια ακόμα σύγχρονους κινητήρες εσωτερικής καύσης για να μειώσουμε αποτελεσματικά τις εκπομπές CO2 στα επιβατικά αυτοκίνητα παγκοσμίως. Γι’ αυτό δουλεύουμε σε μία νέα γενιά κινητήρων: βενζίνης, πετρελαίου, εξακύλινδρους, οκτακύλινδρους. Με τον εξακύλινδρο για παράδειγμα, μειώνουμε τις εκπομπές CO2 περισσότερο από ποτέ σε μία γενιά.

Προκειμένου να συμβαδίζουν από τη μια πλευρά οι απαιτήσεις εκπομπών και από την άλλη οι απαιτήσεις για την απόδοση των κινητήρων, εξετάσαμε ολόκληρο τον κύκλο καύσης και βρήκαμε μια πολλά υποσχόμενη προσέγγιση εκεί.

Ο Weber αποκάλυψε ότι βρήκαν κάτι ολοκαίνουριο για την κυλινδροκεφαλή, που αυξάνει ακόμα περισσότερο την απόδοση του συνόλου και μειώνει τους ρύπους. Επιπλέον ο Weber ανέφερε ότι η BMW δεν θα αναγκάσει τους πελάτες της να επιλέξουν μεταξύ οχημάτων εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικών, δηλώνοντας ότι στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει πάντα τα πιο βιώσιμα και καινοτόμα οχήματα, ανεξάρτητα από τον τύπο κίνησης.

Ωστόσο, απώτερος στόχος δεν είναι η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά η μείωση των εκπομπών του CO2.

Ο Oliver Zipse, πρόεδρος και CEO της γερμανικής εταιρίας, ερωτηθείς για το πότε η βαυαρική μάρκα θα κατασκευάσει το τελευταίο της όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, απάντησε πως δεν γνωρίζει το πότε θα συμβεί αυτό μιας και αυτό θα έχει συνέπειες στις τιμές των αυτοκινήτων, επειδή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραμένει σημαντικά πιο ακριβό από ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης ίδιου μεγέθους.

Ο Zipse πιστεύει ότι η απαγόρευση πωλήσεων προσιτών αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα δυσκολέψει πολλούς ανθρώπους να αγοράσουν ένα μη premium αυτοκίνητο:

Δεν θέλουμε να απομακρύνουμε τη δυνατότητα απόκτησης ενός αυτοκινήτου από το ευρύ κοινό. Πολιτικά αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Αν ξαφνικά κάνεις την ιδιοκτησία αυτοκινήτου μόνο για πλούσιους είναι επικίνδυνο πράγμα,

συμπληρώνοντας πως ο εξαναγκασμός του κόσμου στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να λειτουργήσει ως μπούμερανγκ, επειδή οι άνθρωποι απλώς θα συνέχιζαν να οδηγούν τα παλιά τους αυτοκίνητα επειδή δεν θα μπορούν να αγοράσουν ένα καινούργιο ηλεκτρικό “και αυτό είναι κάτι που δεν θέλουμε“, τόνισε.

Ανέφερε επίσης ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα καταστεί απαρχαιωμένος μέσα στα επόμενα 15 χρόνια, με την BMW να έχει κάνει ήδη γνωστό πως τόσο η MINI, όσο και η Rolls-Royce θα προσφέρουν μόνο ηλεκτρικά μοντέλα από το 2030 και έπειτα. Στόχος της BMW είναι έως το 2030 το 50% των ετήσιων πωλήσεων της να αποτελούνται από ηλεκτρικά μοντέλα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Μεγαλύτερη και πιο αεροδυναμική η νέα BMW X3

Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά από καμουφλαρισμένες φωτογραφίες της νέας, τέταρτης γενιάς, της X3, που αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2024. Η...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...