Η Pagani παρουσίασε σήμερα την Imola Roadster, την ανοικτή έκδοση της Huayra Imola, με το αυτοκίνητο να αποτελεί δημιουργία του τμήματος Grandi Complicazioni της ιταλικής εταιρίας και να κατασκευάζεται σε μόλις 8 μονάδες.
Κίνηση παίρνει από τον twin-turbo V12 6,0-λίτρων κινητήρα που στη περίπτωσή της αποδίδει 850 ίππους στις 5.600 σ.α.λ και 1.100 Nm ροπής μεταξύ 3.600 και 5.6000 σ.α.λ. Η κίνηση στέλνεται στον πίσω άξονα μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της Xtrac, με το ιταλικό supercar να διαθέτει νέο bodykit με μεγάλη πίσω carbon αεροτομή και εισαγωγή αέρα στην οροφή.
Επίσης υπάρχει τεράστιος διαχύτης, νέος μπροστά προφυλακτήρας, φουσκωμένα φτερά, πλαϊνές ποδιές και νέες ζάντες. To monocoque σασί είναι κατασκευασμένο από Carbo-Titanium HP62-G2 και Carbo-Triax HP62, με την Huayra Imola Roadster να διαθέτει νέα γεωμετρία ανάρτησης, με τα ενεργά αμορτισέρ να αλληλοσυνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας νέας κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας που χειρίζεται επίσης την ενεργή αεροδυναμική, τον κινητήρα, τη μετάδοση και το διαφορικό.
Ζυγίζει 1.260 κιλά, μόλις 14 περισσότερα από την κλειστή έκδοση, με το αυτοκίνητο να έχει τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα. Η αεροδυναμική του παράγει 600 κιλά πίεσης στα 280 χλμ/ώρα, με το αυτοκίνητο να είναι ικανό να παράγει έως 2,2 g πλευρικής επιτάχυνσης και 2,2 g διαμήκης επιβράδυνση.