H Ferrari παρέδωσε την πρώτη SF90 XX Stradale, φέρει το livery της 499P

Σχετικά άρθρα

Στις αρχές του περσινού καλοκαιριού η Ferrari παρουσίασε τις SF90 XX Stradale και SF90 XX Spider, τις ακραίες εκδόσεις της SF90 και την προηγούμενη εβδομάδα η ιταλική εταιρία παρέδωσε την πρώτη SF90 XX Stradale στον τυχερό του ιδιοκτήτη.

Αυτή φέρει το livery του αγωνιστικού 499P, που κέρδισε τον 24ωρο αγώνα του Le Mans το 2023, καθιστώντας το αυτοκίνητο ακόμα πιο ιδιαίτερο και εξαιρετικά σπάνιο, καθώς η παραγωγή του θα περιοριστεί σε 799 μονάδες για την κλειστή έκδοση και σε 599 για την ανοικτή.

Η SF90 XX Stradale είναι ότι καλύτερο έχει παρουσιάσει η Ferrari μέχρι σήμερα, καθώς έχει καταφέρει να σημειώσει νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου αυτοκινήτου παραγωγής στην ιδιόκτητη πίστα της εταιρίας στο Fiorano. Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 1:17.309, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ της SF90 Assetto Fiorano (1:18.70).

Μηχανικά, η SF90 XX Stradale φέρει τον 4,0-λίτρο twin-turbo V8 κινητήρα, απόδοσης 797 ίππων και 804 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες, απόδοσης 233 ίππων. Το σύνολο παράγει συνδυαστικά 1.030 άλογα, 30 περισσότερα από την SF90 Stradale, με την SF90 XX Stradale να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα.

Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 7,9 kW που χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 25 χιλιομέτρων με μέγιστη ταχύτητα τα 135 χλμ/ώρα. Η SF90 XX έχει ένα mode οδήγησης, το Qualifying στο οποίο οι ηλεκτροκινητήρες παρέχουν πρόσθετη ισχύ όταν ο οδηγός βγαίνει από μια στροφή, κάτι που μειώνει τους χρόνους γύρω από την πίστα του Fiorano κατά 0,25 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία έχει αρκετή ενέργεια για να παρέχει έως και 30 τέτοιες επιταχύνσεις.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη και έχει 8 ταχύτητες, με το σύστημα πέδησης να αποτελείται από carbon κεραμικούς δίσκους διαμέτρου 398 χιλιοστών μπροστά και 390 χιλιοστών πίσω.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το Peugeot 208 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Peugeot 208 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73 χλμ/ώρα. Το...