Επίσημο: Renault Symbioz E-Tech

Σχετικά άρθρα

Μετά τα Arkana, Megane E-Tech, Austral και Scenic E-Tech, η Renault παρουσιάζει σήμερα το Symbioz με το οποίο ολοκληρώνει τη γκάμα της για στην C κατηγορία και ταυτόχρονα συμπληρώνει τη γκάμα των υβριδικών E-Tech μοντέλων της.

Ο προϊστάμενος απόδοσης προϊόντων της Renault, Bruno Vanel εξήγησε γιατί η Renault επεκτείνει τη γκάμα της σε αυτή τη κατηγορία:

Ήμασταν πολύ επικεντρωμένοι στη Β κατηγορία, ίσως λίγο υπερβολικά, ενώ η ευρωπαϊκή αγορά είναι τουλάχιστον εξίσου επικεντρωμένη στη C κατηγορία.

Αυτό που κάναμε ήταν να εξισορροπήσουμε την εστίασή μας λίγο περισσότερο μεταξύ των κατηγοριών B και C.

Πλατφόρμα/Διαστάσεις

Το Symbioz βασίζεται στην εκτεταμένη έκδοση της CMF-B πλατφόρμας, που χρησιμοποιείται από το Clio και το Captur, καθώς και από το Arkana (τμήμα C), με την παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο του Valladolid στην Ισπανία.

Με μήκος στα 4,41 μέτρα και πλάτος στα 1,79 μέτρα τοποθετείται πάνω από το Captur, όντας μια ακόμα προσθήκη στη C-SUV κατηγορία για τη γαλλική εταιρία. Εκεί, έχει το Austral (μήκος 4,51 μέτρα) και το Arkana (μήκος 4,56 μέτρα), με το Symbioz να τίθεται αντιμέτωπο με τα Toyota C-HR, Honda HR-V, Volkswagen T-Roc και τα υπόλοιπα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Σχεδίαση

Το Symbioz είναι ένα όχημα καλά ισορροπημένων διαστάσεων, με τον πίσω πρόβολο να χαρίζει μεγάλο χώρο αποσκευών, που ανέρχεται σε 624 λίτρα, ενώ ταυτόχρονα προσθέτει στη ροή του συνολικού σχεδιασμού.

Τα ανάγλυφα χαρακτηριστικά της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Renault, ορατά στο μπροστινό και πίσω μέρος του Symbioz, πλαισιώνουν τις ομαλές, απλές γραμμές των πλαϊνών επιφανειών. Οι καθαρές άκρες του μπροστινού και του πίσω άκρου προσελκύουν το φως, δομώντας πολύπλευρα σχήματα.

Τα κωνικά φωτιστικά σώματα δίνουν στο αυτοκίνητο ένα διαπεραστικό βλέμμα, ενώ μια μαύρη λωρίδα “τρέχει” ανάμεσα στα φώτα και κάνει το όχημα να φαίνεται πιο φαρδύ. Αυτή η μαύρη λωρίδα συμπληρώνεται από την κάτω λωρίδα στο χρώμα του αμαξώματος, με το εφέ καθρέφτη να είναι επίσης ορατό στο σχέδιο.

Το πίσω άκρο είναι σμιλεμένο και δυναμικό, αιχμαλωτίζοντας συνεχώς το φως. Τα φώτα κάνουν το αυτοκίνητο φαίνεται πιο φαρδύ, δίνοντάς του μια ισχυρή οπτική παρουσία, ενώ η κάθετη πίσω πόρτα βοηθά στο γενναιόδωρο εσωτερικό χώρο.

Όπως τα Austral, Espace, Clio, και Captur, και το Symbioz είναι διαθέσιμο και στην έκδοση εξοπλισμού Esprit Alpine, που ξεχωρίζει από δίχρωμες ζάντες 19″, διακοσμητικά από βουρτσισμένο αλουμίνιο και γκρι ματ λεπτομέρειες.

Χρώματα

Από πλευράς χρωμάτων, το Symbioz είναι διαθέσιμο σε 7 αποχρώσεις, το Mercury Blue, το Flame Red, το Pearl White, το Cassiopee Grey, το Starry Black, το Rafale Grey, και το Iron Blue.

Εσωτερικό

Το Symbioz μοιράζεται τη δομή του ταμπλό με το Captur, και έτσι υπάρχει οθόνη αφής 10,4″, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,3″, το επάνω μέρος είναι φινιρισμένο με ειδική βαφή απαλής αφής και στην έκδοση Esprit Alpine υπάρχει μπλε ντεγκραντέ μοτίβο.

Το εσωτερικό είναι σχεδιασμένο για να ικανοποιεί όλη την οικογένεια, με γενναιόδωρους χώρους και όλα τα χαρακτηριστικά ασφάλειας.

Η βάση του πίσω καθίσματος σύρεται εμπρός/πίσω πάνω από 16 εκατοστά, δημιουργώντας χώρο 221 χλστ. για τα γόνατα των πίσω επιβατών, διατηρώντας παράλληλα τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 492 λίτρα σε αυτή τη διαμόρφωση.

Όταν τα πίσω καθίσματα δεν είναι κατειλημμένα από ενήλικες, το κάθισμα σύρεται προς τα εμπρός και αυξάνει τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 624 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση του φτάνει μέχρι 1.582 λίτρα. Το Symbioz διαθέτει επίσης 24,7 λίτρα αποθηκευτικού χώρου μέσα στην καμπίνα, συμπεριλαμβανομένων 7 λίτρων στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Μηχανικά

Το Symbioz διατίθεται στην υβριδική έκδοση E-Tech, που συνδυάζει τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 94 ίππων με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν απόδοσης 49 ίππων (36 kW) και μια γεννήτρια εκκίνησης 25 ίππων (18 kW). Το σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 145 άλογα με 250 Nm ροπής και διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2 kWh.

Η Renault ισχυρίζεται ότι το Symbioz E-Tech μπορεί να κινηθεί έως και στο 80% του αστικού κύκλου μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου έως και 40% σε σύγκριση με αυτή μιας συμβατικής έκδοσης με κινητήρα βενζίνης, με την μέση κατανάλωση καυσίμου να ανακοινώνεται στα 4,6 λίτρα/100 χλμ., ενώ το βάρος του δε θα ξεπερνά τα 1.500 κιλά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Onvo L60 με έως 1.000+ χλμ. αυτονομία

Σήμερα, ο κόσμος γιορτάζει τη διεθνή ημέρα οικογένειας και η Nio αποφάσισε να λανσάρει επίσημα την νέα υπομάρκα της, με όνομα Onvo, τα μοντέλα...

Επίσημο: BYD Shark, το πρώτο pickup της εταιρίας

Μετά από μια σύντομη καμπάνια teasαρίσματος, η BYD αποκάλυψε στην Πόλη του Μεξικό το Shark, ήτοι το πρώτο της pickup. Αυτό τίθεται απέναντι στα...

Το νέο Subaru Forester θα κατασκευάζεται και στις ΗΠΑ

Η Subaru ανακοίνωσε ότι η έκτη γενιά του Forester θα γίνεται και στο εργοστάσιο της στην Ιντιάνα των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Η παραγωγική ικανότητα...

Αυτό είναι το Avatr 07, που τίθεται απέναντι στο Tesla Model Y

Διέρρευσαν σήμερα φωτογραφίες και μερικές τεχνικές προδιαγραφές του Avatr 07 από το υπουργείο βιομηχανίας και πληροφορικής της Κίνας, ώστε το μοντέλο να πάρει την...