Η Mercedes έκανε γνωστό ότι το τμήμα του εργοστάσιο Factory 56 στο Sindelfingen της Γερμανίας θα παράγει την S-Class για πρώτη φορά σε μία μόνο βάρδια από το τέταρτο τρίμηνο του έτους, εξαιτίας της αρκετά χαμηλής και μειωμένης ζήτησης που εμφανίζει το μοντέλο σε Ευρώπη, Κίνα και Αμερική.

Το πλήρως ψηφιοποιημένο εργοστάσιο, που άνοιξε πριν από τέσσερα χρόνια, κατασκευάζει την S-Class και την EQS, μαζί με τις Maybach και AMG εκδόσεις τους, και από τότε που άνοιξε λειτουργούσε σε τουλάχιστον δύο βάρδιες, ωστόσο οι σχεδόν 1.500 εργαζόμενοι πρέπει να προετοιμαστούν για περικοπές κατά την επιστροφή από την περίοδο των διακοπών του Αυγούστου, καθώς και ορισμένοι από αυτούς να μεταφερθούν σε άλλα τμήματα παραγωγής του εργοστασίου.
