Ο Lewis Hamilton επαίνεσε τον πρώην αντίπαλο της F1, Sebastian Vettel, χαρακτηρίζοντάς τον ως “τον καλύτερο παγκόσμιο πρωταθλητή που γνωρίζω”.
Ο Hamilton και ο Vettel ανταγωνίστηκαν για αρκετά χρόνια στο μπροστινό μέρος της F1, δίνοντας μερικές αξέχαστες μάχες. Ο Vettel αναδείχθηκε νικητής στις πρώτες μονομαχίες τους για τον τίτλο, κυρίως το 2010, ενώ ο ανταγωνισμός τους εντάθηκε το 2017 και το 2018, με τους δύο να ηγούνται της Mercedes και της Ferrari αντίστοιχα, με τον Hamilton να επικρατεί και τις δύο σεζόν.

Μιλώντας σε μια ομάδα θαυμαστών στο πλαίσιο της αποχαιρετιστήριας περιοδείας του στη Μαλαισία, ο Hamilton συλλογίστηκε την καριέρα του στη F1 και εξήγησε γιατί ξεχωρίζει τον Vettel.
Ο Seb είναι ο καλύτερος παγκόσμιος πρωταθλητής που γνωρίζω γιατί είναι κάτι πολύ περισσότερο από οδηγός. Είναι κάποιος με πραγματικό πάθος, είναι συμπονετικός και νοιάζεται για τους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα είναι ο μόνος άλλος που προσπάθησε να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του για κάτι καλό.
Έχω γνωρίσει τόσες πολλές διασημότητες και τόσους πολλούς ανθρώπους. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν αφιερώνουν χρόνο για τους άλλους. Νομίζω, για μένα, αυτό με κάνει… δεν έχει σημασία πόσο καλά οδηγεί, είναι τόσο γρήγορος ούτως ή άλλως. Κάναμε υπέροχους αγώνες μαζί. Αλλά νομίζω ότι, για μένα, κάναμε τους καλύτερους αγώνες μαζί.
