Το όνομα RSX επιστρέφει στην αγορά, αλλά όχι ένα σπορ κουπέ μοντέλο, αλλά ως ένα νέο ηλεκτρικό SUV. Η Acura παρουσίασε την έκδοση προπαραγωγής του RSX, με το μοντέλο να αποτελεί την έκδοση παραγωγής του Acura Performance EV Concept.
Είναι το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευαστεί στη νέα πλατφόρμα EV που αναπτύχθηκε από τη Honda, θα γίνει το πρώτο μοντέλο της Honda που θα “τρέχει” το νέο λειτουργικό σύστημα Asimo OS, ενώ θα είναι το πρώτο premium ηλεκτρικό SUV που θα παράγεται στο εργοστάσιο της Honda στο Οχάιο, μαζί με το νέο Integra.

Το αυτοκίνητο διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που το καθιστούν τετρακίνητο. Φορά φρένα της Brembo και διαθέτει μπροστινή ανάρτηση με διπλά ψαλίδια. Υπάρχουν ζάντες 21″, με την Acura να λέει ότι το φαρδύ πίσω μέρος είναι εμπνευσμένο από το NSX δεύτερης γενιάς.
Η εταιρία δεν αποκάλυψε για την ώρα πόσα άλογα αποδίδει το RSX, τι μέγεθος μπαταρίας διαθέτει, πόση αυτονομία έχει, ούτε και την τιμή πώλησής του. Το μόνο που έκανε γνωστό είναι πως θα κυκλοφορήσει στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2026.
