Στο σφυρί η αυθεντική Aston Martin DB5 του James Bond

Η θρυλική Aston Martin DB5 του James Bond θα βγει σε δημοπρασία τον προσεχή Οκτώμβριο στο Λονδίνο όπως ανακοίνωσε η RM Auctions. Η δημοπρασία θα διεξαχθεί στις 27 του Οκτώμβρη και η τιμή της αναμένεται να ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια δολάρια.

Το αυτοκίνητο συμμετείχε σε 2 ταινίες του θρυλικού πράκτορα, Goldfinger και Thunderball στις οποίες πρωταγωνιστούσε ο Sir Sean Connery. Φυσικά το αυτοκίνητο διαθέτει όλες τις “πατέντες” του “Q” (πολυβόλα, περιστρεφόμενες πινακίδες, αλεξίσφαιρα τζάμια κτλ). Το αυτοκίνητο μετά το τέλος των γυρισμάτων αγοράστηκε από τον Jerry Lee το 1969, Αμερικάνο ραδιοφωνικό παραγωγή από την Φιλαδέλφια έναντι του ποσού των $12.000 και για περισσότερα από 40 χρόνια έμεινε στην προσωπική του συλλογή. Τα χρήματα της δημοπρασίας θα διατεθούν εξολοκλήρου στο ίδρυμα The Jerry Lee Foundation το οποίο ασχολείται με την επίλυση διάφορων κοινωνικών προβλημάτων της εποχής μας. Τεράστια photogallery στη συνέχεια.

Audi A1 – The next big thing. Επεισόδιο 5/6: «Always the Docks»

Ο John και η Toni τα κατάφεραν. Τη στιγμή που φαίνεται ότι θα ξεφύγουν από την καταστροφική ροή των γεγονότων, δέχονται μια κλήση από έναν μυστηριώδη άντρα. Τους δίνει νέο ραντεβού στις αποβάθρες. Ποια νέα πρόκληση τους επιφυλάσσει η μοίρα;

Το πέμπτο επεισόδιο της mini σειράς «Audi A1-The next big thing» πλησιάζει όλο και περισσότερο στο φινάλε. Το Audi A1 καταφέρνει να κλέψει για ακόμη μια φορά την παράσταση, ξεγλιστρώντας στους πλημμυρισμένους από φώτα δρόμους της πόλης. Στη σειρά που θα ολοκληρωθεί σε 6 επεισόδια, πρωταγωνιστούν ο Justin Timberlake και η Dania Ramirez. Οι Έλληνες μπορούν να μπαίνουν εδώ και αφού επιλέξουν σαν χώρα «Ελλάδα» μπορούν να βλέπουν την σειρά και με ελληνικούς υπότιτλους. Μάλιστα στην σελίδα της Audi μπορείτε να δείτε και μερικές έξτρα σκηνές μετά το τέλος του επεισοδίου. Όσοι δεν θέλετε να μπείτε στην σελίδα της Audi, το video έχει ανέβει και στο Youtube και μπορείτε να το δείτε στη συνέχεια.

Ροζ Maserati GranCabrio

Τα barbie – supercars συνεχίζονται! Μετά την Lamborghini Murcielago LP 670-4 SV και την Bentley Continental της Paris Hilton, ακόμη μια ξανθιά αποφάσισε να βάψει την δική της Maserati GranCabrio σε αυτό το ωραίο, φωτεινό ροζ. Κρίμα, μόνο αυτό έχω να πω.

Lamborghini Cnossus Concept Study Design

Να που το ξακουστό μνημείο της Κρήτης, η Κνωσσός ενέπνευσε τους σχεδιαστές Victor Filipchenko και Nelson Simoes και δημιούργησαν την δική τους Lamborghini study design ώστε να καταφέρουν να αποσπάσουν υποτροφία για το μεταπτυχιακό τμήμα του Scuola Politecnica di Design του Μιλάνο. Το όνομα της δημιουργίας του είναι Lamborghini Cnossus και επιλέχθηκε ώστε να αποδώσουν φόρο τιμής στον αρχαίο πολιτισμό της Κρήτης που άκμασε το 1600 π.χ – 1400 π.χ και ένας απο τους λόγους που είναι μέχρι και σήμερα γνωστός παγκοσμίως είναι τα ταυροκαθάψια, που αποτελεί την αρχαία μορφή των σύγχρονων ταυρομαχιών. Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο βασίστηκε στις χαρακτηριστικές γραμμές της Lamborghini Countach που σε συνδυασμό με σύγχρονες πινελιές, δημιουργούν ένα άκρως εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Απόλαυσέ το στο video και στις φωτογραφίες που ακολουθούν στη συνέχεια.

RZ Ultima Concept by Racer X Design

Ακόμη ένα concept design από την Racer X Design με όνομα RZ Ultima που βασίζεται στο Ultima GTR. Παρότι ακόμη βρίσκεται στο στάδιο σχεδιασμού οι άνθρωποι της Racer X Design θέλουν δημιουργήσουν ένα εκπληκτικό supercar που να ξεχωρίζει από την όμορφη εμφάνιση και να μπορεί να πιάσει τα 230 χλμ/ώρα σε 9.9 δευτερόλεπτα. Το αποτέλεσμα από αισθητικής πλευράς τουλάχιστον φαίνεται ότι είναι άκρως εντυπωσιακό και η Racer X Design ευελπιστεί ότι η πρόταση της θα περάσει στην παραγωγή ώστε να είναι μια ειδική έκδοση του Ultima GTR. Τι λέτε, αξίζει τον κόπο;

Φήμες: Η Bugatti κατασκευάσει ηλεκτρικό πρωτότυπο 800 ίππων

Φήμες και πάλι φήμες. Το βρετανικό Auto Express αναφέρει ότι η Bugatti βρίσκεται σε διαδικασία κατασκευής ενός ηλεκτροκίνητου supercar. Η ιπποδύναμη του θα ανέρχεται στα 597 kW (800 hp) από 2 ηλεκτροκινητήρες που θα μπορούν να παράγουν 220 κιλά ροπή διαθέσιμα ακόμη και από 1 σ.α.λ . Η πηγή του περιοδικού, αναφέρει ότι το αυτοκίνητο δεν πρόκειται να βγει στην παραγωγή αλλά ούτε και στο κοινό ως πρωτότυπο αφού η κατασκευή του γίνεται μόνο και μόνο ώστε να εξετάσουν οι μηχανικοί την περαιτέρω ανάπτυξη των ηλεκτροκινητήρων.

Το θεωρώ απίθανο οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο να κατασκεύαζε ένα τέτοιο αυτοκίνητο και δεν θα το παρουσίαζε έστω και ως πρωτότυπο ώστε να κάνει επίδειξη “δύναμης” και τεχνογνωσίας. Για να δούμε εάν οι φήμες αυτές βγούνε αληθινές στο μέλλον ώστε να γίνει το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της Bugatti μετά το Type 56, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε η εταιρία την δεκαετία του 1930.

Νέο Citroen C4. Από την Γαλλία με αγάπη

Ο αντίπαλος του νέου Focus έκανε τα αποκαλυπτήρια του σήμερα μέσω internet. Ο λόγος για το νέο Citroen C4 το οποίο θα αρχίσει την εμπορική καριέρα από το 2011. Στιλιστικά διαθέτει επιθετικότερη σχεδίαση και περισσότερα χρωμιομένα στοιχεία με τον προκάτοχο του. Τα φωτιστικά σώματα τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν επανασχεδιαστεί, το ίδιο και οι προφυλακτήρες. ενώ στο πίσω μέρος έχει προστεθεί και μια διακριτική αεροτομή. Η ίδια φιλοσοφία ακολουθήθηκε και στο εσωτερικό του όπου ξεχωρίζει το νέο τιμόνι, η επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και τα αλουμινένια διακοσμητικά. Ο πίνακας οργάνων έχει επανασχεδιαστεί ενώ έχει προστεθεί το ηλεκτρονικό σύστημα “eTouch” το οποίο ελέγχει την κατανάλωση του καυσίμου σε σχέση με τον τρόπο οδήγησης. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 408 λίτρα ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό συναντά κανείς γυάλινη πανοραμική οροφή και καθίσματα με μηχανισμό μασάζ.

Από μηχανική πλευράς συναντάμε τους γνωστούς turbo και ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της Citroen, ενώ έχει προστεθεί η έκδοση C4 Hybrid που εφοδιάζεται με τον υβριδικό 1600αρη e-HDi diesel ο οποίος διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, σύστημα start/stop και διαθέτει ελαστικά με χαμηλό συντελεστή τριβής. Το επίσημο ντεμπούτο του θα γίνει τον Σεπτέμβριο στο σαλόνι του Παρισιού. Ως τότε δείτε τις πρώτες φωτογραφίες και το λιτό δελτίο τύπου που ακολουθεί.

Ferdinand GT3 RS. H πιο αργή Porsche ever

H πιο αργή Porsche που υπάρχει στην Γη αυτήν την εποχή είναι αδιαμφισβήτητα η Ferdinand GT3 RS. Με σχεδιασμό της 911 και με βάρος μόλις 99,6 κιλά η Ferdinand GT3 RS ΔΕΝ διαθέτει πολλά “άχρηστα” μηχανικά μέρη, όπως κινητήρας, κιβώτιο, αναρτήσεις και άλλα τέτοια περιττά πράγματα που δεν χρειάζεται να τα έχει κανένα αυτοκίνητο που σέβεται τον εαυτό του. Κοστίζει 13.000 ευρώ και μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 16 χλμ/ώρα.

Πέρα από την πλάκα το αυτοκίνητο είναι ένα έργο τέχνης (λέμε τώρα) και εκτίθεται στο μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Linz της Αυστρίας . Video και φωτογραφίες στη συνέχεια.

Εξετάζουν αύξηση ΕΦΚ στα καύσιμα με κατάργηση τελών κυκλοφορίας

Τέλη κυκλοφορίας 2010

“Αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα με παράλληλη κατάργηση των τελών κυκλοφορίας εισηγείται Επιτροπή των υπουργείων Οικονομικών και Περιβάλλοντος. Ενδεχόμενο, που δεν αποκλείεται να εκτινάξει την τιμή της αμόλυβδης ακόμα και στα 2 ευρώ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, η επιτροπή κρίνει ότι η επιβάρυνση πρέπει να περάσει στη χρήση των περισσότερων από 5,5 εκατ. οχήματα, δηλαδή στην κατανάλωση του καυσίμου, χαρακτηρίζοντας το σύστημα αυτό πιο δίκαιο έναντι των τελών κυκλοφορίας που το θεωρεί άδικο και αντικοινωνικό μέτρο.

Τα μέλη της Διυπουργικής Επιτροπής επισημαίνουν ότι η τιμή πώλησης της βενζίνης είναι η ακριβότερη στην Ελλάδα σε σύγκριση με τις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ωστόσο χαρακτηρίζουν άδικα τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία έχουν αυξηθεί τρεις φορές την τελευταία πενταετία.

Την περασμένη εβδομάδα στοιχεία της Κομισιόν έδειξαν ότι η Ελλάδα κατέκτησε την πρωτιά της ακριβότερης βενζίνης στην Eυρώπη, με την Ολλανδία να ακολουθεί. Aπό την ανάλυση των στοιχείων προκύπτει ότι την αποκλειστική ευθύνη για την αναρρίχηση της Eλλάδας στην κορυφή της ακρίβειας της EE φέρει η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα (EΦK και ΦΠA).

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η επιτροπή των δύο συναρμόδιων υπουργείων Οικονομικών και Περιβάλλοντος, που ανέλαβε τη διαμόρφωση του νέου συστήματος τελών κυκλοφορίας, έχει ολοκληρώσει τις εργασίες της και ετοιμάζει την τελική πρόταση-εισήγηση, την οποία θα παραδώσει το προσεχές χρονικό διάστημα στον Γιώργο Παπακωνσταντίνου και στην Τίνα Μπιρμπίλη.”

Η Mercedes θα χρησιμοποιήσει iPad στις αντιπροσωπείες

Blogger είμαι και το γεγονός ότι γράφω για αυτοκίνητα δε με κάνει λιγότερο geek! Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δε μπορώ να μη γράψω για το ότι η Mercedes θα είναι μια απο τους πρωτοπόρους που θα χρησιμοποιήσουν το iPad της Apple ως εργαλείο στις αντιπροσωπείες της ανα την υφήλιο! Για το λόγο αυτό η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανέπτυξε ένα δικό της λογισμικό για το iPad, που το ονομάζει Advantage (πλεονέκτημα επί τω ελληνικότερον) το οποίο θα δίνει στο πωλητή που το χρησιμοποιεί το… πλεονέκτημα να έχει στη διάθεσή του προσφορές και πακέτα για κάθε μοντέλο καθώς και σχετικό διαφημιστικό υλικό για τη καλύτερη προώθηση του κάθε μοντέλου. Η προσπάθεια αυτή θα ξεκινήσει πολύ σύντομα με σαράντα αντιπροσώπους στην Αμερική και αν το πείραμα κριθεί επιτυχημένο, θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες χώρες. Πλέον η εμπειρία της πώλησης αυτοκινήτου πάει σε άλλο επίπεδο και πραγματικά ανυπομονώ να έρθει και στις ελληνικές αντιπροσωπείες, αλλά και να ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες με αντίστοιχες προσπάθειες! Για περισσότερες λεπτομέρειες, δες το video και το δελτίο τύπου που ακολουθεί!