Αύξηση στα διόδια από τη Δευτέρα 15 Μαρτίου

Σιγά μην έμεναν σταθερές οι τιμές τω διοδίων αφού η αύξηση του ΦΠΑ κατά 2% φέρουν ανατιμήσεις στις τιμές των διοδίων στα περισσότερα διόδια της χώρας. Σε ορισμένους σταθμούς, όπως στην Ελευσίνα, τον Ισθμό, το Ζευγολατιό και το Ρίο οι τιμές για τα Ι.Χ. και τα δίκυκλα παραμένουν όπως έχουν. Επίσης και η τιμή των διοδίων στην Αττική Οδό θα παραμείνει η ίδια.

Στις Αφίδνες τα Ι.Χ. θα πληρώνουν 1,90, τα φορτηγά 4.80 και οι νταλίκες 6.70. Στη Θήβα τα Ι.Χ. 2.30, τα φορτηγά 5.80 και οι νταλίκες 8.10. Στην Τανάγρα τα Ι.Χ. 2.20, τα φορτηγά 5.60 και οι νταλίκες 7.85. Διόδια καταβάλλονται και στα δύο ρεύματα και της εξόδου και της εισόδου.

Όπως ανακοινώθηκε από την Ολυμπία Οδό που κατασκευάζει τον οδικό άξονα της ΒΔ Πελοποννήσου, αυξήσεις θα έχουμε στους τέσσερις προαναφερθέντες σταθμούς για τα φορτηγά πάνω από 2.20 μέτρα ύψος από 7.20 σε 7.30 ευρώ και για τις νταλίκες πάνω από 2.20 μέτρα ύψος από 10.10 σε 10.30 ευρώ.

Αναπροσαρμογές ανακοίνωσε και η εταιρία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου για τα διόδια Πελασγίας, Μοσχοχωρίου και Λεπτοκαρυάς. Στην Πελασγία, τα Ι.Χ. θα πληρώνουν 2.40, τα φορτηγά 5.90 και οι νταλίκες 8.30. Στο Μοσχοχώρι, τα Ι.Χ. 2.30, τα φορτηγά 5.80 και οι νταλίκες 8.20. Και στη Λεπτοκαρυά τα Ι.Χ. 2.40, τα φορτηγά 5.90 και οι νταλίκες 8.30.

Η κοινοπραξία Μορέας που κατασκευάζει το δρόμο Κόρινθος – Καλαμάτα και Κόρινθος – Σπάρτη ανακοίνωσε ότι θα εισπράττονται διόδια και στους τέσσερις σταθμούς και προς τις δύο κατευθύνσεις και οι τιμές θα είναι οι εξής: στο Σπαθοβούνι και τη Νεστάνη τα δίκυκλα θα πληρώνουν 1 ευρώ και 0.90 αντίστοιχα, τα οχήματα μέχρι 2.20 ύψος 1.40 και 1.30. Τα οχήματα με δύο ή τρεις άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2.20 μ. 3.60 και 3.40 και τα τετραξονικά 5 και 4.80, αντίστοιχα.

Τέλος η κοινοπραξία Νέα Οδός ανακοίνωσε αναπροσαρμογή και για τα διόδια των Αφιδνών, Καπανδριτίου, Μαλακάσας, Οινοφύτων και Θήβας καθώς και τα διόδια της Τραγάνας.

Video. GP Bahrain 2010 Preview

Η Williams μας έχει συνηθήσει σε σύντομες αναλύσεις από μικρά video πριν από κάθε αγώνα τα τελευταία χρόνια. Συνεχίζοντας την παράδοση της προχώρησε και φέτος στην παραγωγή του preview του αγώνα του Bahrain με την παρουσίαση να την έχει αναλάβει ο Christian Danner. Για το 2010, οι ομάδες και οι οδηγοί τους οφείλουν να σεβαστούν τους νέους κανόνες που επιβάλει η FIA. Αναμφισβήτητα η πιο σημαντική αλλαγή είναι ότι πλέον δεν επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμων και στα πιτ τα μονοθέσια μπορούν να αλλάζουν μόνο τα ελαστικά τους. Αυτό πρακτικά για τους μηχανικούς των ομάδων σημαίνει αναζήτηση λύσης για μεγαλύτερα ντεπόζιτα καυσίμου και για τους οδηγούς ένα μονοθέσιο με πολύ αυξημένο βάρος (μέχρι και 50 κιλά περισσότερο) που αλλάζει συμπεριφορά κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Τα μπροστινά ελαστικά είναι πλέον 2.5 εκατοστά πιο στενά, κάτι που προφανώς θα επηρεάσει τη πρόσφυση και τη γενική συμπεριφορά (υποστροφή-υπερστροφή) του μονοθέσιου. Στο πρώτο αγώνα αύριο οι μηχανικοί των ομάδων θα έρθουν αντιμέτωποι και με πονοκεφάλους που προκαλεί η πίστα στο Bahrain όπως είναι το μήκος της, αλλά και η άμμος, αλλά για περισσότερες λεπτομέρειες δες το video που σου έχω στη συνέχεια!

Η αισχροκέρδεια στα καύσιμα θα σταματήσει με … το παρατηρητήριο τιμών!

“Παρατηρητήριο τιμών: Αυτή φαίνεται ότι είναι η κυβερνητική θέση για την πάταξη – επιτέλους – της αισχροκέρδειας στις τιμές των καυσίμων. Όλο το θέμα δηλαδή, στις διαρκώς αυξανόμενες τιμές των καυσίμων και στις χαοτικές διαφορές τιμών μεταξύ πρατηρίων υγρών καυσίμων θα λυθεί με το παρατηρήριο τιμών! Αυτό τουλάχιστον έλεγε σε εκπομπή του Alter ο Χρ.Πρωτόποπας, μεταφέροντας την κυβερνητική άποψη, ενώ την ίδια στιγμή από τη Δευτέρα θα “περάσει” στις τιμές και η αύξηση του ΦΠΑ. Οπότε, οι καταναλωτές θα “αισθανθούν” στο πορτοφόλι τους μία ακόμα επιβάρυνση…”

Διέρρευσαν και τα σκίτσα της Mercedes SLS AMG Roadster

Από τον Γερμανικό οργανισμό ευρεσιτεχνίας αυτή τη φορά διέρρευσαν τα επίσημα σκίτσα της ανοικτής έκδοσης της Mercedes SLS AMG. Η εμφανής διαφοράς της Roadster έκδοσης είναι ότι διαθέτει κανονικές πόρτες και όχι τύπου «Gullwing» που έχει η Coupe. Μηχανικά εφοδιάζεται με τον ίδιο V8 6.3 λίτρων κινητήρα της AMG που αποδίδει 571 άλογα στις 6.800 σ.α.λ με μέγιστη ροπή 65 κιλών στις 4.750 σ.α.λ με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Από θέμα επιδόσεων το αυτοκίνητο αναμένεται να είναι ελάχιστα ποιο αργό από την coupe έκδοση αφού θα είναι ελαφρώς βαρύτερο λόγω του μηχανισμού της οροφής και του πρόσθετου εξοπλισμού ασφαλείας. Τα σκίτσα στη συνέχεια.

Διέρρευσαν σχέδια από την Porsche Panamera Cabrio

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Κατοχύρωσης και Ευρεσιτεχνίας μάλλον δεν κατάφερε να βρει ποιος είχε διαρρεύσει τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Kia Sportage, αφού σήμερα κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες από την ανοικτή έκδοση της Panamera. Από τα σχέδια βλέπουμε ότι το αυτοκίνητο διαθέτει μαλακή οροφή και 4 πόρτες. Από τα σχέδια φαίνεται ότι το αποτέλεσμα θα είναι υπέροχο και οι πωλήσεις της θα είναι άκρως ικανοποιητικές. Τα σχέδια στη συνέχεια. Περισσότερες λεπτομέρειες για την ανοικτή έκδοση της Panamera στο άμεσο μέλλον.

Video. Το Audi RS5 συναντά το θρυλικό Ur-quattro

Δύο θαυμάσιαvideo έδωσε στη δημοσιότητα η Audi για το νέο RS5. Σε αυτά εκτός από τα εξωτερικά και εσωτερικά πλάνα του αυτοκινήτου η Audi το έχει βάλει μαζί με το Ur-quattro του 1980 (το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που διέθετε το σύστημα Quattro και είχε φέρει την επανάσταση στην κατηγορία του) μέσα σε μία πίστα θέλοντας έτσι να ενώσει το “παλιό με το καινούργιο”.

Θυμίζω ότι το Audi RS5 που παρουσιάστηκε επίσημα στη Γενεύη την περασμένη εβδομάδα, εφοδιάζεται με έναν 4.2 λίτρων V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα FSI απόδοσης 450 ίππων με 43 κιλά ροπής. Το 7-τάχυτο κιβώτιο στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς με την αναλογία να βρίσκεται στο 40:60 δίνοντας έτσι μια πισωκίνηση αίσθηση στον νέο πύραυλο των Γερμανών. Απολαύστε το video στη συνέχεια.

Saab Spyker 9+ Tribute Concept

Βγαλμένο από το μέλλον το πρωτότυπο που έχει σχεδιάσει ο Eduard Gray. Ο Σουηδός σχεδιαστής με το Saab Spyker 9+ Tribute Concept Car θέλει να δείξει το πως φαντάζεται το επόμενο αυτοκίνητο της Saab μετά την εξαγορά της από την Spyker. Πανέμορφο δεν το βρίσκεται; Ο Gray ευελπιστεί ότι με την πρόταση αυτή θα πάρει μια θέση στην σχεδιαστική ομάδα Saab Design Studio Team. Το αξίζει; Εγώ πιστεύω πως ναι. Περισσότερες φωτογραφίες στη συνέχεια.

Θα μας τρελάνουν; Θα πληρώσουμε για να δούμε F1;

Δεν ξέρω ποιος παίρνει αποφάσεις στο κανάλι και ούτε θέλω να μάθω! Αλλά πραγματικά κάποια πράγματα με εξοργίζουν και αδυνατώ να τα κατανοήσω ως τηλεθεατής! Και σε ρωτάω, τι πίνουν και δε μας δίνουν; Στην σελίδα του καναλιού στο Facebook μας ενημερώνουν ευθαρσώς ότι περιμένουν να πληρώσουμε €4.99 για να δούμε το πρώτο τριήμερο της F1 μέσα από το WEB TV !!! Πάνε καλά;

Εγώ στο είπα πρώτος ότι δε θα αντέξει ο server, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει ο τηλεθεατής να πληρώσει για τις επενδύσεις τους! Εκτός και αν ο αγώνας δεν θα έχει διαφημίσεις! Είναι σημαντικό αυτό! Αν παίξουν όμως διαφημίσεις τότε αλλάζει πολύ το πράγμα! Πάντως είδα και την πρώτη διαφήμιση στην τηλεόραση που να λέει για τις ώρες μετάδοσης που έγραψα νωρίτερα εδώ. Πάνω που λέγαμε να ησυχάσουμε μας δίνουν λόγους να συνεχίσουμε!

Υ.Γ: Ο τρόπος πληρωμής είναι μέσο πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

Στον ANT1 ο πρώτος αγώνας της Formula 1. Το πρόγραμμα μετάδοσης !!!

Το σήριαλ, όσον αφορά τον πρώτο αγώνα της χρονιά θεωρείτε λήξαν !!! Ο ΑΝΤ1 θα τον δείξει και επειδή δεν θέλω να σας κρατώ άλλο σε αγωνία, η πληροφορία είναι μέσα από το κανάλι, (ποιο μέσα δεν γίνεται) το πρόγραμμα προβολής τόσο του WEB TV όσο και της τηλεοπτικής μετάδοσης είναι το ακόλουθο:

Formula 1: Θα αντέξει την κίνηση ο server; Ανανεωμένο

Η λύση της ζωντανής μετάδοσης του πρώτου αγώνα του φετινού πρωταθλήματος μέσω internet τελικά δε φαίνεται και τόσο ελκυστική! Το πιθανότερο είναι ότι ο server του καναλιού δε θα μπορέσει να αντέξει τη κίνηση από τους χιλιάδες τηλεθεατές που θα προσπαθήσουν να δουν ταυτόχρονα την έναρξη της σεζόν με αποτέλεσμα να μην υπάρξει η απαιτούμενη ποιότητα που όλοι περιμένουμε! Ακούγεται ότι θα προβληθούν και τα δοκιμαστικά από το site του ΑΝΤ1 τη Παρασκευή, αλλά ακόμα και αυτό φαντάζει δύσκολο! Δυστυχώς η λύση που όλοι περιμένουμε –να πάρει κάποιο κανάλι τα δικαιώματα και να προβάλει τον πρώτο αγώνα ζωντανά– φαίνεται να καθυστερεί χαρακτηριστικά! Οι εξελίξεις τρέχουν κι εμείς τις παρακολουθούμε και σε ενημερώνουμε άμεσα για ότι συμβαίνει!

Ανανέωση 1: Θεωρείστε σίγουρο ότι τον πρώτο αγώνα θα τον δούμε από το web TV του Antenna. Αύριο το πρωί θα βγει και το σχετικό δελτίο τύπου μιας και το κανάλι δεν το βγάζει σήμερα λόγω της απεργίας των δημοσιογράφων

Ανανέωση 2: Στον ANT1 ο πρώτος αγώνας της Formula 1. Το πρόγραμμα μετάδοσης !!!